Fandom

One Piece Wiki

Gomu Gomu no Jet Gatling

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gomu Gomu no Jet Gatling (ゴムゴムのJET銃乱打(ジェットガトリング) Gomu Gomu no Jetto Gatoringu) jest to potężna technika Diabelskiego Owocu Gomu Gomu no Mi w trybie Gear Second.

Opis

Jest to najsilniejsza technika Luffy'ego w formie Gear Second. Luffy stoi, pochyla do przodu i porusza rękoma w górę z taką prędkością, że ręce nie mogą już być widoczne, pozostawiając tylko strumienie powietrzne na swoim miejscu, bardzo podobnie jak przy technice Gomu Gomu no Jet Pistol. Powoduje to efekt porównywalny do techniki Foxy'ego Kyubi Rush, z tym wyjątkiem, że Luffy nie musi korzystać z fotonów noroma, by spowolnić swój cel, aby zgromadzić uderzenia. Uderzenia są tak szybkie, że wydawać się może pozornie, że uderzenia mają miejsce jednocześnie. Kręgi wybuchów powietrza z uderzeń otaczających Luffy'ego, przypominają liczne lufy rzeczywistego karabinu Gatlinga. Jednakże, ze względu na dużą ilość energii wykorzystywanej do tego ataku, Luffy nie może wytrzymać zbyt długo, chociaż typowe użycie go jest dłuższe, niż regularnego Gomu Gomu no Gatling. Podczas jego walki z połączonych wysiłków Marigold i Sandersonii, Luffy wykazał dookólną wersję tego ruchu przez upadek na plecy, a następnie, podczas leżenia, uruchamia szybki ostrzał potężnych ciosów szybkich z ziemi, skutecznie niwecząc zarówno siostry Gorgonu jak i ich ataku.

Historia

Pierwszy raz ten atak został użyty w walce z Lucci'm jako atak ostateczny, po tym jak zabójca Rządu trzykrotnie użył swojego Rokuogan. W efekcie Rob Lucci był ciężko ranny. Następnymi ofiarami tego ataku Boa Sanderdonia i Boa Marigold, a potem Hannyabal. Gdy Luffy użył Jet Gatling nie znając Busoshoku Haki przeciwko Smokerowi, atak ten okazał się bezskuteczny przez moc Logii wroga. Dopiero po przeskoku, gdy Luffy połączył ten atak z Buso Koka, Ceasar Clown był bliski porażki przez to połączenie.

Zobacz też

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki