Fandom

One Piece Wiki

Gomu Gomu no Gatling Gun

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Gomu Gomu no Mi/Techniques na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Gomu Gomu no Gatling Gun (ゴムゴムの銃乱打(ガトリング) Gomu Gomu no Gatoringu) to technika Diabelskiego Owocu Gomu Gomu no Mi nazywana również krócej Gomu Gomu no Gatling. Zapisywany jest również jako Gomu Gomu no Gutling Gun.

Opis

Atak Gatling Gun przypomina przyśpieszony Gomu Gomu no Pistol wykonywany obiema pięściami i dużo szybciej. Ruch tych rąk jest tak szybki, że widzi się wiele rąk na raz, mimo, że to nadal są tylko dwie ręce. Jednak mimo szybkiego poruszania rękoma Blueno i Rob Lucci bez problemu wykonali unik za pomocą swoich Kami-e. Zaś Enel i Lucci potrafili nawet złapać jego ręce, co jednak nie świadczy o tym, że atak jest słaby.

Historia

Gomu Gomu no Jet Gatling.jpg

Gomu Gomu no Jet Gatling

Gomu Gomu no Storm.jpg

Gomu Gomu no Storm

Pierwszy raz Luffy użył tej techniki będąc pod hipnozą Jango i zaatakował nią Piratów Czarnego Kota. Później ataku użył m.in. przeciwko Arlongowi i Crocodile'owi. W walce z tym drugim użył również ewolucji techniki Gatling Gun, czyli Gomu Gomu no Storm. Na Enies Lobby podczas walki z Robem Lucci'm technika ta ewoluowała do Gomu Gomu no Jet Gatling. Na Marineford Luffy użył przeciwko Aokiji'emu techniki Gomu Gomu no Stamp Gatling.

Podobne techniki

Gomu Gomu no Hanabi.jpg

Gomu Gomu no Hanabi

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności ten atak został sklasyfikowany jako najpopularniejszy.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki