FANDOM

Głos-Głosowoc to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na emitowanie fal dźwiękowych wyglądających jak fale energii poprzez krzyk. Został zjedzony przez El Drago, głównego antagonistę pierwszego filmu.

Etymologia

  • Goe to inne czytanie wyrazu koe (声), który po japońsku oznacza "głos".
  • W dubbingu FUNimation owoc nazwany jest Scream-Scream Fruit po czynności, którą trzeba wykonać, by użyć mocy owocu.

Mocne i słabe strony

Główną (i jedyną) mocą tego owocu jest możliwość tworzenia potężnych wiązek dźwięku, które może zniszczyć wszystko co napotka na swojej drodze.

Owoc ten wydaje się nie mieć żadnych innych słabości oprócz podstawowych słabości Diabelskich Owoców. Jednak atak falą energii lecący na przeciwnika można odbić co udało się Luffy'emu.

Zastosowanie

Jedynym atakiem El Drago z użyciem mocy owocu jest krzyk wywołujący wiązkę dźwięku. Zanim ją wystrzeli, emituje żółtą aurę, która zmienia intensywność w zależności od siły wybuchu.

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy niekanoniczny Diabelski Owoc.
  • Moc tego Diabelskiego Owocu jest podobna wyglądem i działaniem do jednej z technik stosowanych przez niektóre postacie z serii Dragon Ball.
  • Promienie dźwięku przypominają Działo Gaon w Thousand Sunny (wiązka sprężonego powietrza) i jedną z technik Pacyfistów; wiązki wystrzelone z ich ust (który jest oparty na świetle, zamiast dźwięku).
  • Moc tego Diabelskiego Owocu jest podobna do mocy Scratchmena Apoo, jako iż obaj mogą używać dźwięku jako broni.

Nawigacja