Fandom

One Piece Wiki

Goe Goe no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Goe Goe no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia, który pojawił się tylko w One Piece The Movie. Pozwala użytkownikowi na tworzenie wiązek dźwięku, które wyglądają jak promienie energii, poprzez krzyk. "Goe" to odmiana "Koe" (声), co oznacza "głos" w języku japońskim. Został zjedzony przez El Drago.

Mocne i Słabe Strony

Główną (i jedyną) mocą tego owocu jest możliwość tworzenia potężnych wiązek dźwięku, które może zniszczyć wszystko co napotka na swojej drodze.

Owoc ten wydaje się nie mieć żadnych innych słabości oprócz podstawowych słabości Diabelskich Owoców. Jednak atak falą energii lecący na przeciwnika można odbić co udało się Luffy'emu.

Użycie

Jedynym atakiem El Drago z użyciem mocy owocu jest krzyk wywołujący wiązkę dźwięku. Zanim ją wystrzeli, emituje żółtą aurę, która zmienia intensywność w zależności od siły wybuchu.

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy niekanoniczny diabelski owoc.
  • Ta moc Diabelskiego Owocu jest podobna wyglądem i działaniem do jednej z technik stosowanych przez niektóre postacie z serii Dragon Ball.
  • Promienie dźwięku przypominają Działo Gaon w Thousand Sunny (wiązka sprężonego powietrza) i jedną z technik Pacyfistów; wiązki wystrzelone z ich ust (który jest oparty na świetle, zamiast dźwięku).
  • Moc tego Diabelskiego Owocu jest podobna do mocy Scratchmena Apoo, jako iż obaj mogą używać dźwięku jako broni.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki