FANDOM

God Thread - jest to jedna z technik Diabelskiego Owocu Ito Ito no Mi. Po raz pierwszy została użyta przeciwko Monkey D. Luffy'emu podczas ich finałowej walki, jednak okazał się słabszy od Gomu Gomu no King Kong Gun[1].

Opis

Doflamingo przywołuje szesnaście grubych nici, które porównuje do "świętej amunicji" (聖なる凶弾 seinaru kyōdan), a następnie posyła je postawione na sztorc w przeciwnika. Może to być powiązane z jego torturami w dziecińswtie, gdy jeden z jego oprawców oskarżył Tenryubito o szesnastokrotne postrzelenie jego syna[2]. Jest to okrutna drwina Doflamingo z owego ojca, ale również pokazuje, jak bardzo Doffy starał się o ponowne nadanie mu tytułu szlacheckiego.

Różnice pomiędzy Manga a Anime

  • W mandze Gomu Gomu no King Kong Gun połamał nici, a w anime przebiły pięść Luffy'ego, jednak nie powstrzymały potężnego uderzenia.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 79 Rozdział 790 i Odcinek 733, God Thread kontra King Kong Gun.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom 76 Rozdział 763 (str. 3), Nieznany mężczyzna krzyczy, że jego syn został postrzelony 16 razy przez Tenryubito.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki