Fandom

One Piece Wiki

Glove

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=470
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Brena

Komandor Glove (グローブ, Gurōbu) jeden z Komandorów Marynarki pomagający przy Buster Call w Enies Lobby. Podobnie jak jego nazwa wskazuje, że używane rękawice bokserskie do walki. Szybko został pokonany przez Franky'ego podczas Buster Call w Enies Lobby.

Wygląd

Glove ma przeciętna budowę ciała i jasną karnacje. Gęste, kręcone, brązowe włosy swoim kształtem przypominają fryzurę Kuzana. Oprócz tego Komandor ma lekko spiczaste uszy, przypominające te, które znamy z wizerunków elfów. Całość wizerunku uzupełnia kozia bródka (również w brązowym kolorze), nieznacznie przekrzywiony w prawą stronę, duży nos i nieschludne wąsy. To co rzuca się w oczy to jego grube wargi oraz sporej wielkości dłonie, niemalże dorównujące pięściom Franky’ego.

Jeżeli chodzi o ubiór to Glove, jako Komandor nosi standardową czapkę z daszkiem, na której widnieje napis "Marine". Oprócz tego ma na sobie granatowe spodnie, czarne buty oraz ciemnoniebieską, tradycyjną już Marynarce chustkę. Ponadto Komandor ma na sobie biały, marynarski bezrękawnik, który z kołnierzykiem w dwa niebieskie paski.

Guziki również są białe. Na plecy Glove zarzuca kapitański płaszcz, który charakteryzuje się naramiennikami ze złotą torsadą, bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Jednak najbardziej charakterystycznym elementem jego ubioru jest metalowa maska na twarzy, która chroni go przed poważnymi obrażeniami górnych partii twarzy i policzków oraz błękitno–szare rękawice z kremowymi naszywkami na nadgarstkach.

Fabuła

Saga Water 7

Akt Enies Lobby

Podczas Buster Call, który został wezwany do Enies Lobby przez Spandama, Glove należał do Marynarzy znajdujących się na pokładzie okrętów wojennych. Gdy został wraz z innymi wysłany do walki przeciwko piratom, natrafił on na Franky’ego. Mimo jego potężnego ciosu lewym prostym został on dosyć szybko pokonany przez cyborga, który wyrzucił go wysoko w powietrze. Glove przeleciał spory kawałek, po czym z hukiem spadł nieopodal okrętu wojennego.

Umiejętności

Glove jest naprawdę silnym pięściarzem. Walczy on przy pomocy profesjonalnych rękawic bokserskich i to głównie one stanowią o jego siłę. Ponadto jego twarz chroni metalowa maska, która prawdopodobnie ma zmniejszyć siłę otrzymywanych ciosów. Mimo jego ponadprzeciętnej siły i umiejętności nie dał on rady Franky’emu, który bez większych problemów zdołał zatrzymać mężczyznę.

Walki

Ciekawostki

  • Jego imię to prawdopodobnie odniesienie do jego bokserskich umiejętności i ekwipunku.
  • W mandze występuje on jedynie w jednym kadrze i nie widzimy walki z Frankym (w anime ta scena została rozbudowana), a jedynie sylwetkę Komandora, który sprawia wrażenia jakby zaraz miał rzucić się na cyborga.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki