FANDOM

175px-Luffychibi.png

Giro Giro no Mi to diabelski owoc typu Paramecia, który pozwala użytkownikowi przejrzeć i przeskanować wszystko oraz czytać w umysłach innych osób. Owoc został zjedzony przez Violę.

Mocne i Słabe strony

Główna mocą tego owocu jest to, że pozwala on użytkownikowi przejrzeć wszystko, dosłownie i w przenośni. Użytkownik robi kółeczko z palców i przykłada dłoń do oczu tak, aby przez te kółeczko patrzeć, a wtedy może zobaczyć przez osoby, ubrania i skórę, podobnie jak promienie rentgena, ale także czytać z umysłu i wspomnień innej osoby, pozwalając na przejrzenie wszelkich kłamstw. Owoc pozwala użytkownikowi też przenosić swoje wspomnienia na inną osobę. Ten Diabelski Owoc również ma możliwości ofensywne, ponieważ pozwala użytkownikowi manipulować łzami i odwrócić od siebie niebezpieczne pociski.

Giro Giro no Mi pozwala też rozszerzyć pole widzenia do 4000 m we wszystkich kierunkach. W ten sposób, użytkownik nie może zostać zaskoczony przez swojego przeciwnika, chociaż nie przewiduje ataków, a zwyczajnie je widzi.

Ten Owoc nie ma żadnych słabości, z wyjątkiem standardowej słabości Diabelskiego Owocu jednak może tak być, że użytkownik może zostać zaskoczony myślami jego celu lub jego wizja może być rozmazana, gdy pragnienia i myśli ofiary są silne.

Zastosowanie

Giro Giro no Mi pozwala Violi zobaczyć przez coś (ubrania, skórę) i odczytać myśli innych, co jak widzieliśmy zrobiła z Sanji'm. Ponadto pozwala atakować swoich przeciwników łzami lub rozszerzyć swoją wizję do 4000 km promienia we wszystkich kierunkach i tym samym użytkownik nie może zostać zaskoczony przez wroga.

Techniki

Ciekawostki

  • Viola bardzo wcześnje zjadła swój owoc, ponieważ już w wieku 10 lat zaglądała do umysłu Kyrosa.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki