FANDOM

175px-Luffychibi.png

Ginrummy – członek Piratów Bestii.

Wygląd

Jest ona różowowłosą, dość skąpo ubraną kobietą - jej strój ogranicza się do dwóch kawałków zbroi, rękawiczek i rozpiętego czarnego płaszczu. Jak wszyscy członkowie Grifters'ów posiada parę czarnych rogów.

Osobowość

Umiejętności

Diabelski owoc

Czarne Rogi na głowie Ginrummy są dowodem jej przynależności do oddziałów Gifters - grupy w pełni złożonej z użytkowników sztucznych diabelskich owoców SMILE. Oznacza to, że jest użytkownikiem, niepokazanego jeszcze, sztucznego diabelskiego owocu.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Ekspedycja Zou

Akt Dressrosa

Tuż po przybyciu słomianych na Zou, Ginrummy i Sheepshead próbowali zaatakować Nami, Szkieletora i Momo, jednak ostatecznie to dowódca oddziałów piratów Bestii został pokonany widząc to Ginrummy nakazała się wycofać oddziałom z Zou i złożyć raport że na wyspie nie ma ninji Raizo.

Akt Zou

Ginrummy i jej oddział po wycofaniu się z Zou wyruszyli złożyć raport Jack'owi, jednak niezadowolony z przekazanych wieści Kapitan Mammoth'a w ramach kary w trakcie powrotu na Zou torturował Sheepshead'a, widząca to Ginrummy wiedziała że przyznanie się że zostali wypędzeni z wyspy skończyłoby się dla nich tragicznie.

Walki

Ciekawostki

  • Podobnie jak w przypadku Jack'a i Sheepshead'a, imię Ginrummy pochodzi od kry karcianej.

Nawigacja