Fandom

One Piece Wiki

Ginrummy

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Ginrummy jest członkiem Piratów Bestii.

Wygląd

Ginrummy jest różowo włosom dość skąpo ubraną Kobietom, jej strój ogranicza się do dwóch kawałków zbroi, rękawiczek i rozpiętego czarnego płaszczu. Jak wszyscy członkowie Grifters'ów posiada parę czarnych rogów.

Osobowość

Umiejętności

Diabelski owoc

Czarne Rogi na głowie Ginrummy są dowodem jej przynależności do oddziałów Gifters - grupy w pełni złożonej z użytkowników sztucznych diabelskich owoców SMILE. Oznacza to, że Ginrummy jest użytkownikiem, niepokazanego jeszcze, sztucznego diabelskiego owocu.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Ekspedycja Zou

Akt Dressrosa

Tuż po przybyciu słomianych na Zou, Ginrummy i Sheepshead próbowali zaatakować Nami, Szkieletora i Momo, jednak ostatecznie to dowódca oddziałów piratów Bestii został pokonany widząc to Ginrummy nakazała się wycofać oddziałom z Zou i złożyć raport że na wyspie nie ma ninji Raizo.

Akt Zou

Ginrummy i jej oddział po wycofaniu się z Zou wyruszyli złożyć raport Jack'owi, jednak niezadowolony z przekazanych wieści Kapitan Mammoth'a w ramach kary w trakcie powrotu na Zou torturował Sheepshead'a, widząca to Ginrummy wiedziała że przyznanie się że zostali wypędzeni z wyspy skończyłoby się dla nich tragicznie.

Walki

Ciekawostki

  • Podobnie jak w przypadku Jack'a i Sheepshead'a, imię Ginrummy pochodzi od kry karcianej.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki