FANDOM

175px-Luffychibi.png

Gin (ギン) to pierwszy oficer Piratów Kriega. Ze względu na swoje działania może być uważany za jednego z antagonistów Aktu Baratie

Wygląd

Gin jest stosunkowo chudym mężczyzną średniego wzrostu z krótkimi niechlujnymi włosami, brodą i niewielkim wąsikiem. Ma ciemne kręgi wokół oczu tak jakby brakowało mu snu.

Gin nosi otwartą białą kurtkę (w anime jasno szarą) z wzorem czerwonego węża oraz niebieskimi paskami. pod kurtką nosi ciemno zieloną koszulę. Posiada także jasno szare spodnie i brązowo białe buty. Na głowie nosi opaskę z dwoma niebieskimi paskami wokół niej. Gin ma dwa kuliste kolczyki w uchu.

Galeria

Osobowość

Gin jest lojalny wobec swojego kapitana Don Kriega wykonuje każdy rozkaz bez najmniejszego zawahania się, tym samym zdobywając sobie przydomek "Gin człowiek-Demon". Jego szacunek dla Kriega jest tak wielki, że słucha Kriega nawet wtedy gdy ten każe mu wyrzucić maskę i oddychać śmiertelnym trującym gazem MH5.

Jednak w przeciwieństwie do Kriega, Gin ma poczucie honoru, nie jest w stanie zmusić się do zabicia Sanji'ego który pokazał mu życzliwość (ratując go od głodu). Gin jest dobrym człowiekiem tylko, że to Krieg zwykle kieruje jego losem.

Relacje

Załoga

Gin jest lojalny wobec kapitana Don Kriega ze względu na poszanowanie i jednocześnie obawiając się jego mocy. Jednak on także pragnie uciec od tego. Gin jest gotowy by poświęcić życie w celu uratowania kapitana oraz wyrzucić maskę na rozkaz kapitana i oddychać śmiertelną trucizną. Po klęsce Kriega, Gin decyduje zacząć na nowo i nie podążać za Kriegiem.

Co do reszty piratów szanują Gina ze względu na jego brutalność boją się jego okrucieństwa oraz wytrzymałości. Byli przerażeni, gdy Krieg okrutnie otruł go. Mimo, iż Pearl jest arogancki o własnej sile przyznaje, że Gin jest jego przełożonym. Gin pokazuje troskę o załogę był przerażony utratą towarzyszy oraz zniszczenia floty Kriega.

Sanji

Sanji jest pierwszą osobą pokazująca życzliwość dla Gina, dając mu darmowe jedzenie, kiedy pirat został zagłodzony i bez grosza przy duszy. W związku z tym, Gin nie może ostatecznie zabić Sanji'ego pomimo własnej reputacji jako "człowiek-Demon", oraz rozkazów Kriega.

Monkey D. Luffy

Początkowo Gin spotykając młodego pirata poradził Luffy'emu by ten nie wypływał na Grand Line, ale Luffy nie zważał na jego ostrzeżenia. Kiedy Gin miał za zakładnika Zeffa, Luffy był przeciwny takiej taktyce, Luffy stwierdził, że Gin nie powinien podążać za Kriegiem. Kiedy Luffy pokonał Kriega, zdobył szacunek Gina, a Gin stwierdził, że chciałby spotkać Luffy'ego po raz kolejny na Grand Line.

Historia

Jako członek załogi Don Kriega był z nim na Grand Line. Z niewiadomych przyczyn został złapany przez Marynarkę.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Baratie

Gdy
Sanjigineeeeee

Sanji karmiący Gina

jako więzień przebywał na pokładzie statku Fullbody'ego chciał uciec. Taka okazja nadarzyła się gdy Kapitan Marynarki zawitał do Baratie. Zabił kilku żołnierzy marynarki i udał się do restauracji prosząc o jedzenie. Niestety nie miał pieniędzy i został z niej wyrzucony.  Za nim udał się Sanji by go nakarmić, bo jako jedyny wiedział co oznacza głód.

Moce i Umiejętności

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajął 102 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki