FANDOM

175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

175px-Luffychibi.png

Gild Tesoro[1] jest właścicielem Gran Tesoro, który wystąpił w Trzynastym Filmie.[2]

Wygląd

Gild jest mężczyzną o zaczesanych w tył zielonych włosach, który ubiera różowy garnitur i spodnie. Posiada on wielką bliznę w kształcie gwiazdy na plecach. Przyozdabia się dużą ilością złotej biżuterii; najbardziej wyróżnia się gwiazdka na łańcuchu przy jego lewym ramieniu, ale ma także kolczyki w takim samym kształcie, czy pierścionki na każdym palcu. Ma ponadto okulary przeciwsłoneczne ze skrzydełkami koło szkieł, które czasami ma na głowie, a czasami na kapeluszu.

Galeria

Szkic Gildo.jpg
Pierwszy szkic Gilda pokazany widzom.
Gran Tesoro zwiastun.png
Gild w złoto-białym stroju.
130x130px
Gild Tesoro w młodości.
Gild Tesoro Scar.png
Blizna na plecach Gilda.
Gild Tesoro Burning Blood.png

Osobowość

Historia

W przeszłości Gild spotkał się z Donquixote Doflamingo i Elitarnymi Oficerami jego armii[3].

Fabuła

One Piece Film: Gold

Moce i Umiejętności

Gild ma w posiadaniu ogromny statek-miasto, Gran Tesoro, co daje mu władzę nad każdym znajdującym się na tym ogromnym centrum rozrywki. Jego pieniądze stanowią 20% światowych zasobów, co czyni go bardzo wpływowym człowiekiem. Nie jest ograniczany przez Światowy Rząd, który uważa miasto za suwerenne, a czasami wykonuje jego rozkazy ze względu na ogromne zasoby Gildo[2].

Diabelski Owoc

Główna strona: Goru Goru no Mi
Goru Goru no Mi 2.png

Gild używa mocy owocu, żeby unieruchomić Słomianych.

Gildo zjadł Diabelski Owoc Goru Goru no Mi, który pozwala mu na telepatyczne manipulowanie złotem swoją wolą[2]. Może użyć tej mocy do wytworzenia złotej fontanny do schwycenia przeciwników, a nawet powoli zmieniać ich skórę w złoto[4]. Może również pokryć swoją skórę kruszcem, aby wytworzyć wielkiego golema. Złoto jest wystarczająco mocne, żeby wytrzymać cięcie mieczami Zoro[3].

Ciekawostki

  • "Tesoro" po hiszpańsku i włosku oznacza skarb, a "Girudo" znaczy cech. Cech był średniowiecznym związkiem kupców i rzemieślników. Jego imię w dodatku zawiera "gild", co z angielskiego znaczy "pozłacać".
  • Gild dzieli seiyu z Senor Pinkiem.

Przypisy

  1. [1] Imię Gilda jest romanizowane
  2. 2,0 2,1 2,2 Weekly Shonen Jump 2016, wydanie 14
  3. 3,0 3,1 One Piece Film: Gold Drugi Trailer
  4. One Piece Film: Gold Trailer

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki