FANDOM

Germa 66 (wymawiane Germa Double-Six), znani również jako Podżegacze Wojenni (戦争屋 Sensōya), są zarówno wojskiem Królestwa Germy, jak i najemną armią z Podziemia dowodzoną przez rodzinę Vinsmoke. Są od niedawna związani sojuszem z załogą Big Mom w ramach porozumienia politycznego między rodzinami Charlotte i Vinsmoke.

Z powodu swoich działań, Germa 66 może zostać uznana za pobocznego antagonistę Aktu Tortowa Wyspa.

Członkowie

[v · e · ?]
Germa 66
Najwyższy przywódca
Vinsmoke Judge
Przywódcy
Vinsmoke Reiju Vinsmoke Ichiji Vinsmoke Niji Vinsmoke Yonji
Jednostka naukowa
Vinsmoke Judge ?????
WB MB MR MH MST
MSP

  • Vinsmoke Judge, ojciec Reiju, Ichijiego, Nijiego, Sanjiego i Yonjiego. Głowa rodziny Vinsmoke. Nienawidzi Sanji'ego i uważa go za genetyczną pomyłkę.
  • Vinsmoke Reiju (rei oznacza po japońsku "zero") (Poison Pink oznacza po angielsku "Trójący Róż"), pierwsza córka rodu Vinsmoke. Jedyna, z którą Sanji czuje jakąkolwiek więź rodzinną. Reiju lubi swego brata i pomogła mu uciec, gdy był mały.

Historia

Akt Tortowa Wyspa

Poison Pink

Reiju ratuje Luffy'emu życie.

Po tym, jak Drużyna Odzyskania Sanjiego w końcu dotarła do terytorium Big Mom, jej sygnał dotarł do podwodnych ślimaków wykrywających wrogów, po czym wpadła na jeden ze statków Germy 66. Członkowie Germy 66 byli zdziwieni, gdyż spodziewali się spotkać Sanjiego. Po rozmowie z Vinsmoke Yonjim napięcie zrosło, gdyż nie chciał pomóc zatrutemu Luffy'emu, jednak zjawiła się Vinsmoke Reiju i pomogła piratowi, przy czym opowiedziała załodze Słomkowego Kapelusza o historii jej rodziny i Germy 66. Krótko po tym drogi Germy 66 i Drużyny Odzyskania Sanjiego rozeszły się i postanowiono, że nikt nie dowie się o ich spotkaniu.

Germa 66 Ends a War

Germa 66 kończy wojnę na Wyspie Broc Coli.

Trzy dni przed planowanym ślubem, Germa 66, dowodzona przez Vinsmoke Ichijiego i Vinsmoke Nijiego, położyła kres dwuletniej wojnie domowej na Wyspie Broc Coli w cztery godziny w zamian za tajną zapłatę.

W tym czasie reszta sił i statków Germy 66 rozpoczęła cumowanie do Tortowej Wyspy, przygotowując Królestwo Germy do ślubu. Tam Sanji spotkał członków swojej rodziny po 13 latach odseparowania, po czym stoczył pojedynek ze swoim ojcem. Podczas pojedynku, tłum agentów Germy 66 patrzył na nich, kibicując obydwu stronom.

Dzień przed ślubem żołnierze Germy przyjęli Ichijiego i Nijiego jako bohaterów, gdy ci powrócili do królestwa. Pokazali swój zachwyt sukcesem braci w tłumieniu powstania na Wyspie Broc Coli. Później tego samego dnia nastąpiła konfrontacja między Sanjim a Nijim, po której ten pierwszy ruszył w pogoń za starszym bratem. Yonji, który powiedział Sanji'emu, że zaprowadzi go do Nijiego, w rzeczywistości zaprowadził go do laboratorium wewnątrz zamku Vinsmoke'ów, w którym setki żołnierzy Germy 66 przetrzymywanych było w kapsułach z cieczą, co zszokowało Sanjiego.

Później żołnierze Germy 66 eskortowali rodzinę do Whole Cake Chateau. Podczas eskorty spotkali Luffy'ego i Nami, którzy bez skutku próbowali namówić Sanjiego do powrotu. Podczas walki między Sanjim a Luffym, żołnierze byli zachwyceni Diable Jambe Sanjiego.

Po opuszczeniu Nami i Luffy'ego, Germa 66 zjawiła się w zamku Big Mom. Rodzina Vinsmoke zjadła drugie śniadanie z Big Mom i Pudding. Po jedzeniu Big Mom zabrała Vinsmoke'ów do biblioteki. Rodzina Vinsmoke dostała pokoje gościnne,a a Reiju poszła na własną rękę śledzić Pudding, lecz została przez nią postrzelona i schwytana. W pokoju Pudding wyjawiła Reiju plan Big Mom mający na celu zamordowanie całej jej rodziny podczas ślubu. Zmieniła wtedy pamięć Reiju i posłała ją do szpitala. Sanji, który podsłuchał Pudding, poszedł do Reiju i wyjawił jej prawdę. Reiju zdecydowała się udawać, że nic nie wie o spisku i próbowała przekonać Sanjiego, by ten uciekł.

W dniu ślubu żołnierze komentowali huczne przyjęcie. W tym czasie rodzina Vinsmoke'ów udała się na miejsce ślubu. Podczas ślubu plan Big Mom mający na celu zamordowanie rodziny Vinsmoke wymknął się spod kontroli, gdy Pudding nie zastrzeliła Sanjiego, tak jak planowano. Po tym, jak Katakuri próbował zabić Sanjiego, na miejscu zjawiła się Drużyna Odzyskania Sanjiego i wywołała chaos. Perospero przykleił wtedy Vinsmoke'ów do krzeseł cukierkami, a członkowie rodziny Charlotte wymierzyli w nich broń. Jednak po tym, jak Luffy sprawił, że Big Mom zaczęła krzyczeć, Sanji uwolnił swoją rodzinę, a reszta Słomkowych dała im zatyczki do uszu i stroje rajdowe.

Różnice między mangą a anime

Flaga została zmieniona w anime. Zamiast krzyża skandynawskiego znajduje się na niej niebieski pas z białymi obramowaniami i liczbą "66".

Ciekawostki

  • Organizacja Germa 66 jest znana, ale równocześnie uznawana za mit lub bajkę wśród całkiem sporej populacji ludzi świata One Piece. Powód jest jeden: Organizacja występowała jako główny antagonista w komiksie drukowanym w gazecie World Economic Journal. Z tego też względu choć wielu ludzi o niej słyszało, to uważa równocześnie Germę 66 za wytwór fantazji lub czyjeś wyobraźni.

Nawigacja