Fandom

One Piece Wiki

Genbo

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Genbo - Jest jednym z wojowników Shandian i najlepszych przyjaciół Wipera.

Wygląd

Jest jednym z największych wojowników. Prócz spódniczki z ciemnobrązowych liści nosi przypominający kucharską czapkę w beżowe pionowe pasy. Jego ręce osłonięte są rękawami za skóry żyrafy, a wzdłuż piersi ma przewieszony pas. Jego ulubioną bronią jest bazooka.

Charakter

Genbo nie jest gadatliwą osobą. Bardzo poważnie traktuje walkę za co jest bardzo szanowany.

Historia

Razem z przyjaciółmi słucha opowieści o wielkim wojowniku Calgarze, postanawiają dla niego wyzwolić ziemie przodków.

Akt Skypiea

Gra Enela

Plik:Ten-Fold Axe.png

Mijają lata spędzone na treningu, Genbo razem z innymi wojownikami naradza sie w namiocie. Pojawia się Aisa, która mówi, że dwa głosy zniknęły w jednej chwili, jeden z nich należał do kapłana. Wipera cieszy ta wiadomość i opuszczają namiot aby wyruszyć do Upper Yard. Przez długi czas walczą z kapłanami, w końcu zastaje zarządzony odwrót. Kiedy wszyscy są już opatrzeni Wiper informuje ich, że tylko ci którzy są gotowi na śmierć mogą iść dalej. Po raz drugi udają się do Upper Yard, ale szybko zostają schwytani w pułapkę Shury w Strefie Lin. Znikąd pojawia się Wiper i szybko pokonuje kapłana używając Reject Dial. Braham proponuje się rozdzielić dzięki czemu trudniej będzie ich namierzyć. Genbo pokonuje dzięki swej bazuce kilku kapłanów. Pojawia się jednak Yama - ich dowódca. Zaczynają walczyć, ale Genbo szybko zostaje pokonany i pada nieprzytomny gdy Yama używa Ten-Fold Axe.

Po wojnie jest widoczny na uczcie świętując razem ze wszystkimi mieszkańcami Skypiea. Następnego ranka tak jak wszyscy pomaga uratować złoty dzwon.

Po przeskoku

Po przeskoku razem z Brahamem i Kamakiri zostają strażnikami Boga pod dowództwem Wipera.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki