FANDOM

Dla rozdziału o tej samej nazwie zobacz, zobacz Rozdział 421.

Gear Third to potężna forma po raz pierwszy wspomniana pod koniec walki Luffy'ego z Blueno i pierwszy raz użyta, ale niepokazana, do wyważenia stalowych drzwi w Enies Lobby. Po raz pierwszy pokazano ją w walce między Luffym a Rob Luccim.

Opis

Przed przeskokiem

Starting Gear Third Pre Timeskip

Luffy pompuje swoją rękę, by uaktywnić Gear Third przed przeskokiem.

Po pierwsze Luffy przygryza kciuk przebijając kość i napełnia część szkieletu powietrzem (technika Kościany Balon). Jak powiedział Luffy jego ciało robi się wielkości ciała giganta. Większa pięść bądź stopa staje się silniejsza niż normalna, tym samym atak jest bardziej bolesny.

Działanie Gear Third przypomina technikę Gum-Gumowy Balon z tą różnicą, że ciało w Gear Third jest bardzo twarde, a Gum-Gumowy Balon jest miękki, by pociski się odbijały.

Gear Third Side Effect Pre Timeskip

Efekt uboczny Gear Third.

Gdy Luffy napompuje kości powietrzem, te dana część ciałą robi się tak wielka jak u giganta. Dezaktywacja powoduje jednak skurczenie się Luffy'ego. Na szczęście w miarę szybko Luffy powraca do swoich naturalnych rozmiarów.

Po przeskoku

Gear Third Activation Post Timeskip

Luffy w pełni kontroluje Gear Third.

Po Przeskoku Luffy zwiększył możliwości Gear Third. Wcześniej zasięg Gear Third obejmował całą rękę, a teraz może obejmować określoną część. Ponadto Luffy nie kurczy się po użyciu tak jak działo się to z nim przed przeskokiem. W dodatku oczywiście teraz techniki Gear Third są wzmacniane przez Dominację Uzbrojenia. Dzięki tej kombinacji Luffy jednym ciosem pokonał Krakena.

Techniki

Techniki z użyciem Dominacji Uzbrojenia

Niekanoniczne

Gry wideo

Ciekawostki

  • Nazwa pochodzi od angielskich słów gear i third, które oznaczają kolejno "bieg" i "trzeci".

Ankieta

Która forma Luffy'ego jest przez ciebie najbardziej lubiana?
 
62
 
512
 
36
 
14
 
37
 
42
 
9

Ankieta stworzona dnia paź 6, 2012, o godzinie 08:04.
Oddanych głosów: 712

Nawigacja