Fandom

One Piece Wiki

Gear Third

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Gear Third na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Dla rozdziału o tej samej nazwie zobacz, zobacz Rozdział 421.

"Jesteś naprawdę twardy, więc pokażę ci coś o wiele lepszego."
Monkey D. Luffy do Blueno

Gear Third jest silną techniką owocu Gomu Gomu zjedzonego przez Monkey'a D. Luffy'ego. Miał jej użyć pierwszy raz walce z Blueno, ale przeciwnik padł nieprzytomny zanim do tego doszło. Użył jej do otwarca stalowych drzwi tuż przed walką z Luccim, nie została jednak wtedy pokazana, a jedynie skutek tej techniki - skurczony Luffy. To jak wygląda dowiadujemy się w trakcie pojedynku.

Opis

Uważaj! Ta ręka to ręka giganta!

Luffy do Lucci'ego

Po pierwsze Luffy przygryza kciuk przebijając kość i napełnia część szkieletu powietrzem (technika Hone Fūsen). Jak powiedział Luffy jego ciało robi się wielkości ciała giganta. Większa pięść bądź stopa staje się silniejsza niż normalna, tym samym atak jest bardziej bolesny.

Działanie Gear Third przypomina technikę Gomu Gomu no Fusen z tą różnicą, że ciało w Gear Third jest bardzo twarde, a w Gomu Gomu no Fusen jest miękkie, by pociski się odbijały.

Przed timeskipem

Luffychibi.png

Efekt uboczny Gear Third

Gdy Luffy napompuje kości powietrzem, te dana część ciałą robi się tak wielka jak u giganta. Dezaktywacja powoduje jednak skurczenie się Luffy'ego. Na szczęście w miarę szybko Luffy powraca do swoich naturalnych rozmiarów.

Po Przeskoku

Po Przeskoku Luffy zwiększył możliwości Gear Third. Wcześniej zasięg Gear Third obejmował całą rękę, a teraz może obejmować określoną część. Ponadto Luffy nie kurczy się po użyciu tak jak działo się to z nim przed przeskokiem. W dodatku oczywiście teraz techniki Gear Third są wzmacniane przez Haki Uzbrojenia. Dzięki tej kombinacji Luffy jednym ciosem pokonał Krakena.

Techniki

Gear Third: Busoshoku Koka

Niekanoniczne

Gry wideo

Ankieta

Która forma Luffy'ego jest przez ciebie najbardziej lubiana?
 
51
 
427
 
35
 
14
 
33
 
36
 
8

Ankieta stworzona dnia paź 6, 2012, o godzinie 08:04.
Oddanych głosów: 604

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki