FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Gear Second na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Dla rozdziału o tej samej nazwie zobacz, zobacz Rozdział 388.

Gear Second jest silną techniką owocu Gomu Gomu zjedzonego przez Monkey'a D. Luffy'ego pierwszy raz użyta w walce z Blueno.

Opis

Gear Second Speed.gif

Niesamowita szybkość Gear Second.

Gear Second polega na przyśpieszeniu przepływu krwi w żyłach i wszystkich narządach, by dostarczyć im więcej tlenu i składników odżywczych co czyniło ciało szybszym i silniejszym. Użycie tej techniki bardzo męczy Luffy'ego. Gdyby nie gumowe ciało, organy wewnętrzne Luffy'ego rozerwałyby się. Słabością tej techniki jest to, iż przepływ krwi osłabia ciało użytkownika. Rob Lucci zauważył, że Gear Second skraca życie Luffy'ego.

Przed Przeskokiem

Na początku Luffy aktywował tę technikę pompując krew w nogach w celu zwiększenia prędkości jej przepływu. Dzięki temu ciało stawało się szybsze i silniejsze. Używając tej techniki Luffy mógł pokonać tak silne postaci jak Blueno, Rob Lucci, Magellan, czy Shiki. Tak naprawdę ta technika zwiększała jego metabolizm. Temperatura ciała Luffy'ego wzrasta do tego poziomu, że pot natychmiast odparowuje. Skóra stawała się lekko różowa i błyszcząca z powodu szybkiego przepływu krwi.

Ogólnie Luffy nie może przebywać zbyt długo używając Gear Second, ponieważ ciało szybciej ulega osłabieniu co zauważył Lucci w czasie walki z Luffy'm. Po walce Luffy musi zjeść więcej mięsa niż zwykle, by zregenerować siły po użyciu Gear Second.

Mimo użycia Gear Third ostatecznym atakiem w walce Luffy'ego z Lucci'm był Gomu Gomu no Jet Gatling. W walce z Morią Luffy połączył moce Gear Second i Gear Third, użył wtedy ataku Gomu Gomu no Gigant Jet Shell. W Impel Down Luffy musiał używać Gear Second oszczędnie. Przed walką prawdopodobnie zjadł więcej mięsa niż zwykle.

Po Przeskoku

Gear second post timeskip.gif

Luffy wchodzi w Gear Second po przeskoku.

Po dwóch latach Luffy nabrał większej kontroli nad Gear Second. Portafi aktywować tę technikę poprzez pompowanie krwi w jednej rece. W dodatku może ograniczać działania Gear Second na konkretne częsci ciała.

Techniki

Techniki wykorzystujące Haki

Tylko w anime

Techniki drużynowe

Ankieta

Która forma Luffy'ego jest przez ciebie najbardziej lubiana?
 
52
 
439
 
35
 
14
 
34
 
37
 
8

Ankieta stworzona dnia paź 6, 2012, o godzinie 08:04.
Oddanych głosów: 619

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki