Fandom

One Piece Wiki

Gatz

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gatz (ギャッツ) jest komentatorem zawodów w Koloseum Corrida w walce o Mera Mera no Mi.

Wygląd

Gatz jest ubrany jak prawdziwy żołnierz. Nosi złoty hełm z długim czerwonym pióropuszem, złoty napierśnik i ceimną spódnice. Ma bardzo długie brązowe włosy oraz specyficzną bródkę.

Galeria

Gatz Portrait.png
Twarz Gatza z bliska.
Gatz in the Digitally Colored Manga.png
Gatz w kolorze, w cyfrowej wersji mangi.
Gatz Unlimited World Red.png

Osobowość

Ze względu na swoją profesję Gatz musi zachować bezstronność. Jednak przychodzi mu to z wielką trudnością i często wypowiada swoje opinie. Był wstrząśnięty i zasmucony, gdy odpadł Hack. Nie potrafił również zachować bezstronności i szybko zaczął kibicować Lucy'emu podczas starć bloku C.

Relacje

Donquixote Doflamigo

Gatz wydaje się być zwolennikiem Doflamingo jak większość mieszkańców Dressrosy. Nie jest w stanie zachować bezstronności wobec Piratów Doflamingo i kibicuje im.

Uczestnicy Battle Royal

Gatz do każdego uczestnika odnosi się w indywidualny sposób, niektórych docenia innych ignoruje. Łatwo wskazuje faworytów walki.

Bellamy

Komentator w pewnym sensie kibicował Bellamiemu ze względu na fakt, iż jest oddany Doflamingo. Z drugiej strony kibicował mu, gdyż nie chciał, aby wygrał Bartolomeo. Do publiczności wyraża się o nim jako "Nasz człowiek".

Hack

Gatz ma respekt przed Hackiem i kibicuje mu bez większej przyczyny. Kiedy rybolud został wyeliminowany, Gatz był zdenerwowany.

Bartolomeo

Komentator szczerze nie lubi ani nie szanuje Bartolomeo ze względu na jego ignorancki stosunek do publiczności. Nie mógł opanować złości, kiedy okazało się, że został zwycięzcą bloku B.

Rebecca

Gatz nie ma najmniejszego szacunku do niej ze względu na jej pochodzenie (jest wnuczką byłego króla Riku). Potrafił jednak zaakceptować jej wygraną w bloku D w przeciwieństwie do większości publiczności.

Monkey D. Luffy

Luffy jako Lucy szybko stał się ulubieńcem zarówno jego jak i publiczności, pomimo, że nie wiedział kim tak naprawdę jest.

Publiczność Koloseum Corridy

Gatz stara się robić wszystko, aby podgrzać atmosferę na trybunach. Wydaje się reprezentować publiczność i zgadzać się z nią. Jedynie, kiedy Rebecca wygrała w swoim bloku z Battle Royale, potrafił uszanować wynik i zaakceptować zwycięstwo na przeciw publiczności.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Moce i Umiejętności

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki