Fandom

One Piece Wiki

Gasu Gasu no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze25 Udostępnij

Gasu Gasu no Mi to Diabelski Owoc typu Logia który pozwala użytkownikowi stać się elementem "gazu" lub Władającym Gazem (ガス 人間 Gasu Ningen). Został zjedzony przez Caesar Clowna.

Mocne i słabe strony

Clown Gas.png

Caesar nabiera kształtu w gazowej postaci

Główną mocą tego owocu jest możliwość zamiany w postać gazową, pozwala unosić się użytkownikowi czy też dostawać się do trudno dostępnych miejsc. Gaz może też stać się wystarczająco gęsty do trzymania przedmiotu. Gazy które udało się Caesarowi wytworzyć to gaz nasenny, paraliżujący i trujący, który jest zdolny zanieczyścić całą wyspę. Brązowobrody twierdził, że Caesar Clown oczyszcza całą wyspę z trujących gazów, okazało się to jednak przykrywką do stworzenia Smiley'a.

Caesar Merges With Shinokuni.png

W akcie desperacji, Caesar łączy się z Shinokuni aby zwiększyć swoją moc

Gaz który produkuje Caesar jest bardzo trujący. Może też produkować wybuchowy gaz, który w kontakcie z ogniem tworzy kontrolowane eksplozje, w których użytkownik owocu nie zostaje raniony. Ponadto użytkownik może kontrolować inne gazy, Caesar może połączyć się z jakimś, przez co może zyskać na sile.

Słabością tego owocu jest ogień, jednak Caesar Clown może zminimalizować ilość tlenu w pomieszczeniu, zapobiegając spalaniu. Z drugiej strony, użytkownik musi powstrzymywać napływ powietrza, potwierdza to fakt, że gdy Brązowobrody uderzył Ceasara, Nami i Usopp mogli oddychać. Ponadto, wiele z technik Cezara wymagają zewnętrznego zapłonu oraz narzędzia do pracy.

Poza tym, użytkownik podlega podstawowym słabościom Diabelskich Owoców.

Zastosowanie

Caesar Clown za pomocą mocy owocu może ukrywać się w kłębkach gazu oraz unosić się w powietrzu. Ma możliwość podnoszenia przedmiotów będąc gazem np. kieliszka koktajlowego. Caesar stara się ciągle wykorzystywać moc owocu, nie pojawił się jeszcze jako ciało stałe.

Podczas walki Caesar uwalnia trujące gazy, które mogą spowodować natychmiastową śmierć ofiary, oraz palnych gaz które powodują ogromne wybuchy. Może też absorbować i usuwać tlen w jego otoczenia który nie tylko powstrzymuje jego słabość, lecz także pozwala mu udusić przeciwników. W akcie desperacji, Caesar łączy się z mieszaniną różnych substancji w tym gazu H2S, aby zwiększyć swoją wielkość i siłę.

Techniki

Różnica między Anime a Mangą

Kolor gazu w mandze jest pomarańczowy, a w anime - jasno-fioletowy.

Ciekawostki

  • Ponieważ moc tego owocu koncentruje się wokół substancji gazowych i trujących, to jest bardzo podobny do Moku Moku no Mi i Doku Doku no Mi. Jednak Caesar jest urażony, gdy ktoś porównuje jego owoc do Paramecii Doku Doku no Mi.
  • Broń Caesara Blue Sword jest podobna do broni Płonący Miecz używanego przez Kamakiri ponieważ oba to ostrza stworzone z palnego gazu.
  • Pomimo iż gaz jest lotny, Caesar może w tej postaci trzymać szklany kieliszek.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki