FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Gaburu na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Komandor Gaburu (ガブル隊長 Gaburu Taichō?) - był komandorem rewolucjonistów, który kierował nieznaną jednostką buntowniczą na nieznanej wyspie. Zdjęcie z jego twarzą widzimy po raz pierwszy w rozdziale 702.[1]

Wygląd

Gaburu nosi spore podobieństwo do Caribou toteż dawni podopieczni komandora łatwo mylą go z piratem, który pojawił się na wyspie. Jedyną różnicą pomiędzy nim a Caribou był brak brody oraz charakterystycznego kosmyka włosów. Poza tym Gaburu nosił beret z gwiazdą charakterystyczny dla swoich podopiecznych.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Gaburu. Możemy być pewni, że lubił mięsne placki od swojej babci.[2]

Relacje

Podopieczni

Gaburu był wyjątkowo podziwiany przez swoich podopiecznych. Ci z kolei nie kryli łez radości myśląc, że ich komandor wciąż żyje. Co więcej dopingowali go, kiedy powrócił podczas ataku Scotcha.[3]

Babcia

Gaburu miał bardzo silny związek emocjonalny ze swoją babcią. Bardzo lubiał jej mięsne placki, a ona nosiła jego zdjęcie z podpisem miłości na ramce. Miłość do wnuka sprawiła, że babcia dość silnie wiąże się emocjonalnie z Caribou, który posiada uderzające podobieństwo do wnuka mimo iż jest świadoma, że był to dość znany niesławny pirat.[2]

Gaburu's grandmother
Babcia Gaburu.
Gaburu Grandma
Gaburu razem z babcią.

Historia

Gaburu był dowódcą jednej z grup rewolucjonistów. Nie znamy okoliczności jego śmierci, jednakże przez to zostawił swój oddział bez dowódcy.[2] W poszukiwaniu Gaburu, jego podopieczni spotkali Caribou na jednej z ulubionych wysp Kaido i pomylili go ze swoim dowódcą.[3]

Moce i Umiejętności

Niewiele wiadomo o umiejętnościach Gaburu. Można być pewnym, że posiada pewne umiejętności osiągając rangę komandora. Dodatkowo posiada spory autorytet pośród swoich podopiecznych.

Ciekawostki

Przypisy

  1. One Piece Manga — Tom 71 Rozdział 702, historia z okładki: Nowy Świat Caribou, Kehihihihi Część 23, Twarz Gaburu widziana po raz pierwszy.
  2. 2,0 2,1 2,2 One Piece Manga — Tom 71 Rozdział 708, historia z okładki: Nowy Świat Caribou, Kehihihihi Część 27, Caribou znajduje wspólne zdjęcie Gaburu i Babci.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga — Tom 70, Rozdział 696, historia z okładki: Nowy Świat Caribou, Kehihihihi Część 18, Podopieczni Gaburu szukają swojego dowódcy i płaczą za nim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki