Fandom

One Piece Wiki

Franky/Umiejętności

< Franky

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Franky na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Umiejętności

W załodze Luffy'ego Franky jest cieślą i mechanikiem. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie odpowiedniego stanu Thousand Sunny oraz innych pojazdów Słomianych.

Franky overpowering blueno.jpg

Przykład siły Franky'ego: Franky niemal pokonuje Bluena.

Wśród jego fizycznych zdolności Franky jest bardzo silny. Jako szef Rodziny Franky'ego sam Franky stał się potężnym łowcą nagród. Nawet, gdy kończy mu się cola on jest zdolny pokonać nawet dużego słonia. W czasie pierwszej konfrontacji z CP9 Franky okazał się być na tyle silny, by niemal przebić się przez tekkai Bluena. Wcześniej zaś był w stanie walczyć z Luffy'm jak równy z równym, jednak ich walka została przerwana przez Pauliego, Lucci'ego, Kaku i Tilestone'a.

Oprócz siły Franky wydaje się być naprawdę kreatywny co udowodnił nie tylko tworząc Thousand Sunny, ale i na Thriller Bark tworząc prowizoryczne wielkie nunczako z filarów i łańcucha, by pokonać Tararana.

Nawet bez możliwości cyborga jego możliwości bitewne były na tyle dobre, by pokonywać wyszkolonych zabójców takich jak Fukuro. Widać, że styl walki Franky'ego opiera się na boksie, a sam Franky często jest gotów łamać zasady fairplay tego sportu by pokonać przeciwnika.

Zdolności konstrukcji

TS construct.png

Budowa Thousand Sunny

Franky jest pierwszej klasy cieślą. Pracy przy statkach Franky nauczył się od Toma. Z pomocą Kompanii Galley-La Franky wybudował Thousand Sunny.

Poza zdolnościami budowy statków Franky jest kreatywny i w innych kategoriach. Dowodem jest jego zmodyfikowane ciało. Takie umiejętności doprowadziły do tego, że zrozumiał działanie laserów Vegapunka.

Jego geniusz pozwolił na wykonanie techniki, która szybko gromadzi powietrze, spręża je i wystrzał tego powietrza to silny atak Coup de Vent. Na nim zaś Franky oparł jeszcze technikę Sunny'ego Coup de Burst. Na podobnej zasadzie działa też Coup de Boo.

Most, który zbudował na Thriller Bark też jest przykładem jego zdolność twórczych. Jednak sam Franky był niezadowolony i chciał jeszcze 30 sekund. Inteligencja Franky'ego pozwoliła też na przykład na idealne uszczelnienie beczki, by Caribou (który był Logią błota) nie mógł się wydostać.

Ciało cyborga

Fridge.jpg

Franky pokazuje lodówkę Sogekingowi i Sanji'emu.

Jak wiadomo Franky jest cyborgiem. Jego przód jest tak opancerzony, że przetrzyma większość ataków. W brzuchu ma zaś zamontowaną lodówkę z zapasem coli. Nawet osobowość zależy od tego co jest w lodówce.

Modyfikacje cyborga pozwalają na pokonanie takich przeciwników jak Nero, czy Fukuro. Jako, że to Franky sam siebie modyfikował nie mógł dotrzeć do pleców. W dodatku przez pancerze z przodu przebił się Rob Lucci za pomocą swojego Shigan: Ouren.

Celem modyfikacji ciała było uratowanie życia po próbie zatrzymania morskiego pociągu po aresztowaniu Toma przez CP5. BF-36 był tworzony w sposób szybki i miał kilka błędów. Jednak już BF-37 został wykonany w sposób w pełni profesjonalny i zaplanowany.

Techniki

Broń

Franky wykazał się geniuszem przerabiając swoje ciało w ludzką broń. Poza tym Franky też jako broni użył dwóch części filaru połączonych łańcuchem.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki