Fandom

One Piece Wiki

Franky/Relacje

< Franky

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Franky na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Relacje

Załoga Słomianych

Główna strona: Piraci Słomianego Kapelusza

Luffy i Franky na początku nie przypadli sobie do gustu. Franky pobił Usoppa, więc Luffy zniszczył siedzibę Rodziny Franky'ego. Ostatecznie zostali sojusznikami i wspólnie walczyli z CP9 na Enies Lobby. Później wybudował im Thousand Sunny, aż w końcu dołączył do ich załogi. Kilku członków załogi nazywa w prosty sposób: Luffy - "Słomiany", Zoro - "Szermierz", Nami - "Siostrzyczka", Sanji - "Kucharzyk", Brook - "Szkielet". W stosunku do Zoro podchodzi neutralnie, nie ma również relacji z Nami, Sanji'm. Obecnie jest dobrym przyjacielem Usoppa, Robin, Choppera i Brooka.

Przyjaciele

Tom

Franky vs pociag.jpg

Franky uratować Toma

Główna strona: Tom

Tom uczył Franky'ego robić statki i pochwalał jego Battle Franky. Gdy Franky wyparł się ich Tom uderzył swojego ucznia mówiąc, że trzeba być dumnym z tego co się stworzyło. Później Franky próbował zatrzymać morski pociąg mając niewielkie szanse na przeżycie.

Iceburg

Główna strona: Iceburg
Nigdy się nie zmienimy, co. Wrzeszczymy na siebie, gdy tylko się zobaczymy. Nie wybaczę ci... i ty pewnie też mi nie wybaczysz, ale Franky, idioto, cieszę się, że żyjesz!

Iceburg

Innym uczniem toma był Iceburg, który wymyślił przydomek "Franky", ponieważ "Cutty Flam to dziwne imię". Często się kłócili i wówczas Franky nazywał swojego przyjaciela "Idiotoburg". Tworzenie Battle Franky było potępiane przez Iceburga. W dodatku on obwiniał go za śmierć Toma, ponieważ CP5 użyło Battle Franky atakując mieszkańców Water 7 i zrzuciło winę na Toma. Dopiero po latach Iceburg wybaczył Franky'emu, mówiąc, że cieszy się, że Franky żyje.

Mieszkańcy Water 7

Mieszkańcy Water 7 odczuwali wobec osoby Franky'ego szacunek i strach. W dodatku przez wielu był bardzo lubiany mimo bycia przestępcą, głównie przez to, że rozdawał pieniądze bez powodu.

Kitton

Główna strona: Kitton

Kitton to młodzieniec z Karakuri. Nawet po tym jak Franky zniszczył ich skarb narodowy Kitton przyjaźnił się z cyborgiem i przynosił mu colę.

Bartholomew Kuma

Główna strona: Bartholomew Kuma

Słomiani są wdzięczni Kumie za ochronę ich statku przez dwa lata. To Franky spotkał Shichibukai na Thousand Sunny. Ostatecznie przyznał jednak, że przy następnym spotkaniu będą już wrogami, bo Kuma to teraz PX-0.

Den

Główna strona: Den

Gdy Słomiani dotarli do Wyspy Ruboludzi Franky szukał krewnych Toma i trafił na jego brata Dena. Od razu się dogadali. W dodatku Den korespondował z Kokoro, więc wiedział o Franky'm i Iceburgu.

Wrogowie

Światowy Rząd

Wanted Franky.jpg

List gończy

Główna strona: Światowy Rząd

Franky jest wrogiem Światowego Rządu za posiadanie planów broni Pluton, jej zniszczenie i przystanie do załogi Luffy'ego. Jako organ Światowego Rządu Marynarka również jest wrogiem Franky'ego.

Spandam

Główna strona: Spandam

Szczególnym wrogiem Franky'ego jest Spandam. Gdy Spandam był w CP5 ukradł Battle Franky i zaatakował mieszkańców Water 7 zrzucając winę na Toma. Gdy Toma skazano na śmierć Franky zaatakował Spandama.

Fukuro

Główna strona: Fukuro

Fukuro był przeciwnikiem Franky'ego w czasie walki na Enies Lobby. Obaj obrażali się nawzajem. Ostatecznie Franky pokonał go używając Coup de Vent.

Rodzina

Rodzina Franky'ego

Główna strona: Rodzina Franky'ego

Mimo braku więzów krwi organizacja łowców nagród trzyma się jak rodzina. Franky jest dla wszystkich jak starszy brat. W zamian za dobroć Rodzina Franky zaatakowała Enies Lobby razem z Galley-La i Słomianymi.

Ojciec Franky'ego

Jedyne co wiemy o prawdziwej rodzinie Franky'ego to jego ojciec. Ojcem Franky'ego był pirat, który porzucił syna.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki