FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Franky na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Franky [フランキー] – cieśla i mechanik w załodze Piratów Słomianego Kapelusza. Jego prawdziwe imię to Cutty Flam [カティ・フラム]. Ma 36 lat. Jest siódmym członkiem załogi Luffy’iego (licząc zgodnie z kolejnością dołączenia). Jego marzeniem jest zbudowanie najwspanialszego statku na świecie, mogącego przetrwać nawet najgorsze warunki, którym poruszałby się Król Piratów i na którym to byłby cieślą. Jest cyborgiem. Był głową Rodziny Franky'ego, ale odszedł od nich, by popłynąć z Luffy'm. Po Enies Lobby nagroda za jego głowę wynosiła Bsymbol 44.000.000. Jego aktualna nagroda została wyznaczona po pokonaniu Pink'a i wynosi Bsymbol 94.000.000 Pochodzi z South Blue, które opuścił w wieku czterech lat.

Wygląd

Główna strona: Franky/Galeria

W młodości Franky wyglądał jak niemal normalny nastolatek. Jedyne czym się różnił to ubiór: chodził w samych majtkach i hawajskiej koszuli. Po tym jak próbował zatrzymać morski pociąg, by uratować swoje życie przemodelował częściowo swoje ciało i stał się cyborgiem. Jako cyborg jest potężnie zbudowany, ma 225 cm wzrostu. Ubiera się tak jak w młodości. Tylko na Thriller Bark był ubrany w żółtą koszulkę zamiast hawajskiej. Po wysadzeniu laboratorium Vegapunka utracił skórę.

Po dwóch latach widzimy go jak niemal robota. Ma ścięte włosy, które może mechanicznie kontrolować. Ma na dwa szwy obie idą równolegle przez klatkę piersiową i brzuch, co oznacza, że Franky sobie przyszył skórę z powrotem. W dodatku jego modyfikacje obejmują teraz części ciała, które nie zostały zmodyfikowane w wersji BF-36 (m.in. pośladki). Jego ramiona i tułów są większe niż wcześniej. Franky posiada teraz wielkie mechaniczne ręce. Nogi też są wzmacniane mechanicznie.

Charakter

Emotional Franky

Franky płacze

Jest on bardzo uczuciowym mężczyzną. Bardzo często się wzrusza, co z kolei doprowadza go do płaczu. Zauważyć to możemy chociażby poprzez jego reakcje, gdy dowiedział się, że aby go uratować, do Enies Lobby, przybyła cała jego „rodzina”.

Franky od dziecka lubił majstrować przy statkach i tym podobnych. Jest wspaniałym cieślą, a jego statki zawsze są obsiane różnorakimi bajerami. Przed zbudowaniem dla słomianych Thousand Sunny, budował mini statki i oznaczał je napisem Battle Franky oraz numerkiem.

Super-franky

Poza Franky'ego

Uważa siebie za zboczeńca i nie lubi nosić spodni. Ma swoją pozę przy której zawsze krzyczy "SUPER!".

Jego unikalny śmiech to "Uhahaha".

Ciekawostki

  • Franky ma dwa Jolly Rogers. Jeden został stworzony przez Toei Animation, a drugi został opracowany przez Odę w jednym z SBS.
  • Pierwszym statkiem, którym udało mu się pokonać morskiego króla jest Battle Franky 35.
  • Według SBS w Tomie 43, jego urodziny są 9 marca. Pochodzi to od słowa サイボーグ (cyborg): サ można interpretować jako "san", czyli numer 3, a グ można interpretować jako "kyu" czyli numer 9. Daje to 3-9 ( 9 marca).
  • Ulubionymi potrawami Franky’iego są frytki, hamburgery i wszystko co można zjeść z colą.
  • W Japońskich ankietach jest 8 najbardziej lubianą postacią.
  • Franky jest określany jako ojciec w rodzinie.
  • Gdyby Franky żył w prawdziwym świecie, pochodziłby z USA.
  • Franky jest jedynym Słomianych, który dołączył do załogi na Grand Line i nie jest władającym.
  • W trzecim rankingu popularności zajął 13 miejsce, w czwartym ponownie uplasował się na 13 miejscu, lecz w piątym spadł na pozycję 16, utrzymał tendencję spadkową również w szóstym rankingu w którym zajął 20 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki