FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Forliewbs na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Forliewbs - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Forliewbs jest pulchnym mężczyzną o długim płaskim nosie, noszącym czapkę z rogami. Nosi apaszkę wokół szyi, koszulę z długim rękawem o jasnym kolorze, oraz jasne spodnie.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Forliewbsa poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Forliewbs staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Forliewbs wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po Wojnie

Forliewbs razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Forliewbs staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego.

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki