Fandom

One Piece Wiki

Foodvalten

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Foodvalten na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Foodvalten[2] - jest wyspą należącą do Nowego Świata.

Historia

Foodvalten Entrance.png

Weijście na Foodvalten (przed tym jak flaga została przecięta).

Przez pewien czas w przeszłości, Foodvalten było jedną z wielu wysp chronionych przez Białobrodego oraz jego Banderę Piracką wiszącą nad wejściem do miasta. Po śmierci Newgate'a, ochrona wyspy upadła. Wkrótce po tym Piraci Brązowobrodego atakują wyspę i przejmują nad nią kontrolę. Brązowobrody przecina poprzednią flagę na pół ogłaszając swoje panowanie na wyspie.

Panowanie Brązowobrodego okazało się krótkotrwałe, gdy Basil Hawkins wraz ze swoją załogą przybywają na wyspę i dotkliwie kaleczą Brązowobrodego i jego załogę zmuszając ich do opuszczenia wyspy w poczuciu zupełnej klęski. Odkąd Marshall D. Teach podbija terytoria należące wcześniej do Białobrodego można przypuszczać, że Foodvalten należy obecnie do załogi Czarnobrodego.

Ciekawostki

  • Wszyscy mieszkańcy Foodvalten noszą pióra na głowie, jak rdzenni mieszkańcy Ameryki.

Przypisy

  1. One Piece AnimeOdcinek 490, Nazwa wyspy zapisana w języku Japońskim.
  2. One Piece Manga and Anime — Tom 59, Rozdział 581 i Odcinek 490 Nazwa wyspy zapisana pod Banderą Piracką Białobrodego.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki