Fandom

One Piece Wiki

Flapper

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Flapper na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Flapper jest gnomem z Królestwa Tontatta. Pojawił się po raz pierwszy na Green Bit, kiedy zatrzymał Leo przed rozebraniem Robin.[1]

Wygląd

Flapper jak każdy gnom jest bardzo niskiego wzrostu. Jest on ubrany w dużą, białą czapkę uszankę w różowe kropki. Nosi bordowe ubranie z żółtymi guzikami. Pod jego szyją wisi żółty, zawiązany szalik. No nogach ma jasnożółte kozaki. Jego ogon ma taki sam kolor i wzory jak nakrycie głowy.[1]

Flapper as a Toy.png

Flapper po zmianie w zabawkę.

Kiedy został zamieniony przez Sugar w zabawkę, był małym czarnym misiem. Nosił garnitur z żółtym krawatem, w jednym ręku miecz, a w drugim okrągłą tarczę. Na głowie miał duży kapelusz w różowo-białe, podłużne pasy. Jego oczy były żółte.[2]

Osobowość

O osobowości Flappera wiemy, tyle co o osobowości innych gnomów. Jest on naiwny, gdyż bez wahania uwierzył w kłamstwo, że Usopp jest superbohaterem.[1]

Fabuła

Saga Piraski Sojusz

Akt Dressrosa

Po schwytaniu Usoppa i Robin i zabraniu ich do Królestwa Tontatta Flapper jest święcie przekonany, że Usopp jest legendarnym bohaterem, który przybył pomóc gnomom. Później Flapper powstrzymuje Leo przed rozebraniem Robin, twierdząc, że jest ona przyjaciółką bohatera.[1]

Podczas, gdy Robin i Usopp ucztują, Flapper jest poruszony do łez na słowa Usoppa, że jest potomkiem słynnego bohatera gnomów Montblanc Nolanda, zanim gnomy proszą go o pomoc w walce przeciwko Rodzinie Donquixote.[3]

Nieco później gnomy, Usopp oraz Robin udają się podziemnym przejściem do bazy pod Kwiatowym Polem na spotkanie z Zabawkowym Żołnierzykiem, który przygotowuje poważną operację w celu obalenia Doflamingo. Planują zaatakować podziemny port handlowy, a ich głównym celem jest pokonanie Sugar władającej Diabelskim Owocem, który zmienia ludzi oraz zwierzęta w zabawki. Gdy ostatecznie rozpoczynają operację, kierują się tajnym podziemnym tunelem którym dostają się do portu handlowego.[4]

Po tym jak Żołnierzyk opuszcza grupę i udaje się do królewskiego pałacu, gnomy przygotowują się do pójścia do centralnej wieży dowództwa, gdzie znajduje się Sugar. Gdy Usopp zostaje zauważony przez dwóch podwładnych Doflamingo, gnomy powalają ich i pozbawiają ich ubraN oprócz bliezny. Flapper jest pod wrażeniem w jaki Usopp "udawał" strach by zwabić przeciwników. Gdy Robin i Usopp przebrali się, cała grupa udała się do wieży dowództwa.[5]

SOP Dwarves.png

Drużyna SOP: Cotton, Pellini, Inhel, Leo, Bomba, Flapper, i Bobomba.

Gdy wszyscy dostają się do wieży, Bian i Robin wywabiają Trebola na zewnątrz wieży by grupa Leo mogła powalić Sugar za pomocą winogrona Tabasco. Gnomy wbiegają do pomieszczenia i szarżują na Sugar. Atak ten nie powodzi się i część gnomów (włączając w to Flappera) zostaje zamieniona w Małe Czarne Niedźwiadki. Sugar rozkazuje kontrolowanym zabawkom zabić wszystkich znajdujących się w wieży. W skutek czego widzimy grupę Flappera i Leo walczących przeciwko sobie.[2]

Walka ta zostaje przerwana przez statek rzucony przez Trebola w stronę wieży.[6]

Gdy Sugar wmusza kulkę tabasco w usta Usoppa unieruchomionego przez Trebola, ten moment doprowadza do omdlenia małej dziewczynki, gdzie Usopp swoją straszną miną przeraża przeciwnika. Gdy moce Sugar zostają zniesione i główny cel operacji SOP zostaje zrealizowany, zabawki powoli wracają do swoich poprzednich postaci, a gnomy radośnie wiwatują na cześć sukcesu swojego bohatera.[7]

Flapper wraz z pozostałymi gnomami odciągają Usoppa od rozwścieczonego Trebola, gdy powstrzymuje go Robin. Są zaskoczeni kiedy Hajrudin podnosi go w górę. Gdy byli więźniowie deklarują wierność swojemu wybawcy Usopp rozkazuje im zniszczyć fabrykę SMILE i ocalićjego małych towarzyszy, na co ci ostatni ponownie wykrzykują imię Usoppa.[8]

Nieco później Doflamingo więzi całą ludność Dressrosy w "Ptasiej Klatce" i zmusza wszystkich do wzięcia udziału w grze przetrwania. Wśród panującego chaosu, grupa Flappera łączy się z grupami Kyrosa i Wicci w czasie gdy Kin'emon przybywa do podziemnego portu. Doflamingo wyznacza również nagrody za głowy 12 osób. Gnomy są zaskoczone, że Doflamingo nie tylko wymienił Usoppa na swojej liście, ale również wyznaczył za niego najwyższą nagrodę — Bsymbol.gif500.000.000. Gdy dawni sojusznicy odwracają się w stronę żądzy zysku, gnomy, Usopp, Robin, Rebecca, Sabo, Koala, Hack oraz Bartolomeo udają się na powierzchnię.[9]

Po przejściu przez trybuny Koloseum Corrida, cała grupa dostaje się na stary królewski płaskowyż, gdzie łączą się z Królem Riku oraz Violą. Gdy Leo i Kabu ochotniczo zgłaszają się by pomóc Rebecce znaleźć Luffy'ego. Reszta gnomów decyduje się pójść do fabryki SMILE by pomóc Franky'emu.[10]

Gdy docierają w pobliże fabryki, gnomy używają różowych pszczół by przekazać uwięzionym gnomom informacje o oszustwach ze strony Doflamingo.[11] Gdy uwięzione gnomy buntują się i otwierają drzwi fabryki i umożliwiają Franky'emu oraz grupie gnomów wejście do środka.[12]

Gdy Franky walczy z Senor Pinkiem, gnomy kontaktują się z Violą przez Den Den Mushi i są zaniepokojeni słysząc, że księżniczka Manshelly jest zmuszana do używania swoich leczniczych mocy by uzdrowić poległych oficerów Piratów Donquixote. Są szczęśliwi słysząc, że Leo i Kabu udaje się uratować Manshelly.

Gnomy dalej obserwują pojedynek Franky'ego i Senor Pinka, którzy kolejno wymieniają się ciosami. Cieszą się gdy ostatecznie to Franky wychodzi zwycięsko z tego pojedynku.

Gdy Senor Pink zostaje pokonany, gnomy przystępują do zniszczenia fabryki.

Moce i Umiejętności

Możemy założyć, że ta postać podobnie jak reszta gnomów jest niezwykle silny mimo swojego niskiego wzrostu. Prawdopodobnie jest również bardzo zwinny.[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 One Piece Manga i Anime — Tom. 71 Rozdział 711 i Odcinek 641.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime — Tom. 74 Rozdział 738 i Odcinek 671. Flapper zmieniony w zabawkę.
  3. One Piece Manga i Anime — Tom. 72 Rozdział 713 i Odcinek 643.
  6. One Piece Manga — Tom. 74 Rozdział 739.
  7. One Piece Manga — Tom. 75 Rozdział 743.
  8. One Piece Manga — Tom. 75 Rozdział 744.
  9. One Piece Manga — Tom. 75 Rozdział 746.
  10. One Piece Manga — Tom. 75 Rozdział 750.
  11. One Piece Manga — Tom. 76 Rozdział 753.
  12. One Piece Manga — Tom. 76 Rozdział 755.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki