Fandom

One Piece Wiki

Fishbonen

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Fishbonen na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Doktor Fishbonen[1] - jest lekarzem pracującym w Marineford.

Wygląd

Fishbonen jest wysokim i dość szerokim mężczyzną z charakterystyczną fryzurą. Znany jest z tego, że żuje rybie ości podczas rozmowy. Nosi lekarski stetoskop, niebieską koszulę w jasnoniebieskie kropki i żółty szal.[2]

Osobowość

Wydaje się być miłą i sympatyczną postacią. Zna Garpa jako członka Marynarki.[2]

Historia

Akt po Wojnie

Coby Being Treated After the Battle.png

Fishbonen sprawdzający stan zdrowia Coby'ego w szpitalu.

Fishbonen był widziany, opiekujący się rannymi żołnierzami Marynarki po wojnie. To właśnie Fishbonen powiedział Coby'emu o przebudzeniu jego mocy Haki i doradził mu aby zaczął ćwiczyć pod okiem Vice-Admirała Garpa.[2]

Moce i Umiejętności

Fishbonen wydaje się być doświadczonym lekarzem, który ma zaufanie wśród Marynarki. Posiada również wiedzę na temat Haki i wiedział o przebudzeniu tych mocy u Coby'ego, a nawet co mogło spowodować ich przebudzenie.[2]

Odniesienia

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 216), jego imię jest ujawnione.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Manga i Anime One Piece: Tom 60, Rozdział 594 (str. 7) i Odcinek 511, pojawia się Fishbonen.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki