Fandom

One Piece Wiki

Emporio Onna Hormone

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Emporio Onna Hormone jest to pierwsza pokazana technika Diabelskiego Owocu Horu Horu no Mi, który pozwala zmienić daną osobę w kobietę.

Opis

Przed wykonaniem ataku, na każdym palcu (oprócz kciuka) jednej ręki użytkownika wyrastają ostre kolce. Potem władający wbija w ciało wroga szpiczaste palce, w tym czasie implikuje mu hormony żeńskie. Po chwili wyciąga rękę z powrotem.

Ciało przeciwnika pod wpływem wstrzykniętych hormonów, pod względem fizyko-chemicznym zaczyna się zmieniać. Najpierw całkowicie zanika zarost i zmniejsza się warstwa mięśniowo-tłuszczowa. Wtedy osoba staję się szczupła, ale proces hormonalny trwa dalej. Na następnym poziomie rozwoju, w miejsce klatki piersiowej rosną piersi wypełnione tłuszczem. Poniżej talia staje się wklęsła, a jeszcze dalej w dół, biodra się poszerzają i pośladki stają się wypukłe. Natomiast męskie genitalia zanikają a w ich miejsce powstają żeńskie. Na koniec barwa głosu postaci zmienia się na wyższy ton.

Ta technika może zostać użyta przez użytkownika i wykonać ją na sobie. Tak jak Zrobił Ivankov przed walką z Sadi-chan w trakcie ucieczki więźniów Impel Down.

Cały proces przemiany dotyczy wyłącznie ciała, a nie ubrania. Na przykład spodnie zmienionego Belletta zrobiły się już dla niej za szerokie w pasie bez regulacji długości pasa.

Różnice między mangą a anime

W mandze, Ivankov zmusił strażnika, aby pokazał mu, gdzie jest cela w którym siedzi Ace. W anime, wykorzystał tą technikę by przekształcić w kobietę i przekonać ją, by powiedziała mu, gdzie jest cela Ace'a.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki