FANDOM

Emporio Ivankov kontra Bellett – potyczka między liderem "kraju" o nazwie Newkama Land położonym na poziomie 5,5 więzienia Impel Down, a byłym księciem nieznanego królestwa który stał się piratem. Do starcia doszło w wielkiego pomieszczenia w Newkama Land.

Prolog

Całe zdarzenie rozpoczęło się od nagłego wtargnięcia z zewnątrz przez Belletta na dużą salę Newkama Landu. Pirat był wyposażony tylko w bazookę. Z wściekłością na ustach powiedział do Ivankova, że słyszał jak on używa tytułu królowej królestwa Kambakka. Potem opowiedział swoją przeszłość. Piętnaście lat wstecz jego ojciec, który wówczas był królem, wyruszył pewnego dnia do królestwa Kambakka. Powrócił z niego jako Okama. Ojczyste państwo agresora i jego rodzina dostąpiły wielkiej hańby. Jako prawowity książę poprzysiągł zemstę na sprawcy tego przekleństwa. Był to jeden z powodów dlaczego brodacz wstąpił na drogę piratów. Na końcu Bellett jeszcze oznajmił, że własnoręcznie zabije Ivankova.

Walka

Emporio Ivankov przestraszony faktem rychłej śmierci, krzyczał do Belletta, by nie używał bazooki i nie wykonywał egzekucji. Rewolucjonista mówił to ironicznie. Wraz z jego ostatnimi "błaganiami", blondyn wystrzelił ze swojej broni, która była namierzona na prosto w dużą głowę Okamy. Kula leciała z bardzo dużą prędkością. Jednak Ivankov wykorzystał technikę Death Wink, wtedy gdy pocisk był blisko jego twarzy. To spowodowało, że kula odbiła się od potężnego mrugnięcia i trafiła w Belletta zadając jego ciału obrażenia.

Bellett female version

Bellett w całości przemieniony w kobietę.

Następnie Emporio Ivankov przejął inicjatywę. Doskoczył do przeciwnika, by użyć na nim mocy swojego Diabelskiego Owocu wykonując technikę Emporio Onna Hormone. W miejsce paznokci na palcach jednej ręki Okamy, wyrosły ostro zaostrzone kolce, na kształt długich paznokci. Wbił je w ciało Belletta i po chwili wyjął. Po paru sekundach wygląd fizyczny pirata zaczął się zmieniać. Najpierw zniknęła mu czarna broda. Wyrzeźbione mięśnie zaczęły się kurczyć, ciało stawało się coraz chudsze. Gdy zmniejszyła się klatka piersiowa, w jej miejsce zaczął rosnąć biust. Po bokach już małego brzucha talia ostro się zakrzywiła, do tego biodra stały się zaokrąglone, a pośladki stały się wypukłe. Co w końcowym efekcie Bellett został przemieniony w ładną kobietę. Teraz już przeciwniczka zaskoczoną zaistniałą sytuacją krzyczała do Ivy by przestał,jednocześnie na siedząco podciągała spodnie, a drugą ręką zakrywała piersi.

Następstwa

Po przegranej walce Bellett jako kobieta, wstała i wybiegła z Newkama Landu krzycząc, że czuje się zawstydzona będąc półnaga. Emporio Ivankov odrzekł, że skoro czuje się zawstydzona to będzie miała długą drogę do przejścia, by stać się nowym Okama. Cała sytuacja stała się potwierdzeniem dla Benthama, że Ivankov jest cudotwórcą.

Nawigacja