Fandom

One Piece Wiki

Emporio Ivankov

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Emporio Ivankov lub w skrócie Iva , jest "Królową" z Kamabakka , znany jako Król Okama" (オカマ 王 Okama O?) I "Człowiek Cud" (奇跡 の 人 Kiseki no Hito) jest Oficerem Armii Rewolucjonistów. Wcześniej był więźniem Impel Down przechowywanym na poziomie 5, żyjąc w ukryciu w "Okama Paradise" na poziomie 5.5, jednak dzięki Luffy'emu uciekł z więzienia, od tego czasu powrócił na swoje stanowisko jako Królowa Królestwa Kamabakka. Wyzwał Sanji'ego, aby pokonał jego 99 mistrzów Newkama Kenpo w bitwie o tajemnice "Bitewnej kuchni" i łodzi, podczas dwóch lat w trakcie przeskoku.

Wygląd

Ivankov jest bardzo wysoki, który góruje nawet nad Crocodile'm i Jinbe. Ma niezwykle dużą głowę, fioletowe afro i długie rzęsy, posiada również zauważalnie-nietypowy kształt podbródka przypominający grot. Jego afro jest wystarczająco duże, aby mógł trzymać w nim ludzi. Ma Jolly Rogera wytatuowanego tuż poniżej piersi. Jako okama, ubiera się w czerwono-fioletowe kobiece szaty z ciężkim makijażem. Aby oznaczyć że jest królem ziemi New Kama, nosi koronę królowej z koroną króla na górze. Jego fryzura, makijaż, naszyjnik i pończochy są atrybutami powszechnie kojarzonymi ze stereotypowym drag queen.

Ivankov in female form.PNG

Ivankov w żeńskiej formie

Emporio wykorzystując swoje żeńskie hormony na siebie, może stać się dużą o stosunkowo krzywych kształtach kobietą. Ta forma ma bardziej realistyczne proporcje niż jego męska forma, jest też dość dobrze wyposażony. Ze względu na ubrania, które nosi jako okama, ta forma jest skąpo ubrana. Pomimo zmian spowodowanych przez hormony wciąż jednak jest bardzo wysoki i jest co najmniej dwukrotnie, jeśli nie trzy krotnie wyższy od oficera Impel Down Sadi-chan. W anime, kiedy Iva zamienia się w kobietę, zatrzymuje swój męski głos, w przeciwieństwie do innych postaci, których głosy są zmieniane przez jego moce.

Galeria

Emporio Ivankov Portrait.png
Zbliżenie twarzy Ivankov'a.
Ivankov Unlimited Cruise SP.png
Emporio Ivankov One Py Berry Match.png
Ivankov in One Py Berry Match.

Osobowość

Jego unikalny śmiech to "Mmmfufufu".

Relacje

  • Inazuma Nie wiemy gdzie dokładnie się poznali, ale są związani z gwardią rewolucjonistów oraz oboje są okama. Oboje martwią się o siebie co można zauważyć podczas ucieczki z Impel Down, prawdopodobnie są dobrymi przyjaciółmi.
  • Bartholomew Kuma Gdy Kuma był rewolucjonistą byli dobrymi przyjaciółmi, lecz gdy opuścił armie i został jednym z Shichibukai ich kontakt się zmniejszył a między czasie Ivankov został więźniem w Impel Down. Podczas ratowania Ace się spotkali, ale Kuma już nie miał własnej woli był maszyną marynarki i go zaatakował nie pamiętając o starej przyjaźni.
  • Monkey D. Luffy na początku ich poznania Ivankov nie wiedział że Luffy jest synem Dragona i pomógł mu z prośby Bentham ,po tym jak dowiedział się że jest dzieckiem swojego dowódcy zmienił zdanie i postanowił mu pomóc.Z biegiem czasu Luffy mu zaimponował i stali się dobrymi znajomymi martwiącymi się o siebie.

Historia

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Newkama Kenpo

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajął 64 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki