Fandom

One Piece Wiki

Elizabello II

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

"Waleczny Król" Elizabello II to król Królestwa Prodence. Jest on także gladiatorem, który walczył w Koloseum Corrida by zdobyć owoc Mera Mera no Mi.

Wygląd

Osobowość

Król Elizabello II wydaje się na pierwszy rzut osobą o wojowniczym usposobieniu i ostrym charakterze. Bliższe przyjrzenie się ukazuje jednak znacznie bardziej złożony charakter: postać która ma dość wojny swego kraju z innymi państwami, potrafi być przyjacielska w stosunku do starych przyjaciół oraz osobę która pamięta o tych którzy kiedyś pomogli jego krajowi w potrzebie (jak Riku Dold III).

Relacje

Riku Dold III

Pomimo swojego walecznego charakteru Elizabello II pokazał, że potrafi być przyjacielski i honorowy. Gdy zobaczył dawnego króla Dressrosy natychmiast go uściskał i podziękował za to, że w przeszłości pomógł jego krajowi wiele razy. Gdy Dolfamingo ogłosił grę o przetrwanie, król Prodence opowiedział się po stronie poszukiwanych za których Shichibukai wyznaczył nagrodę (wśród których był też Riku Dold III) twierdząc, że jego kraj ma wielki dług u króla Riku więc z radością się odwdzięczy.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Dressrosa

Umiejętności

Ciekawostki

  • Imię Elizabello prawdopodobnie jest krzyżówką imion dwóch królowych Izabeli i Elizabeth."II" na końcu nazwy może być również odniesienie do bieżącej angielskiej monarchini "Elżbiety II".

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki