FANDOM

Elektro to technika używana przez norki.

Opis

Użytkownicy Elektro potrafią przesyłać energię elektryczną przez swoje ciało do wszystkiego, czego dotkną. Energia elektryczna może być też przewodzona przez broń. Zadaje przeciwnikom dodatkowe obrażenia poprzez spalenie i porażenie.

Wszystkie norki potrafią używać Elektro, nawet dzieci i starcy. Brak tej umiejętność świadczy o tym, że dany osobnik nie jest norką. Carrot zauważyła, że Randolph nie potrafi używać Elektro.

Techniki

  • Moo Gołowa (モー頭 (ガラヴァ) Mō Garava): Roddy uderzył swojego przeciwnika głową, by wywołać szok elektryczny. Technika została po raz pierwszy użyta w starciu z Monkey D. Luffym w Wielorybim Lesie. Gołowa (голова) to po rosyjsku "głowa".
  • Eleclaw (エレ爪 (クロ) Erekuro): Carrot używa Elektro, by naładować swoją pięść i zaatakować wrogów, skacząc na nich. Technika została użyta po raz pierwszy przeciwko Charlotte Brûlée. Claw to po angielsku "pazur".
Electrical Luna

Electrical Luna.

  • Electrical Luna (エレクトリカルルナ Erekutorikaru Runa): Carrot używa dwóch rąk, by stworzyć elektryczną kulę i uderza nią w ziemię, porażając wrogów w pobliżu. Technika została użyta po raz pierwszy, by pokonać Randolpha i podwładnych Brûlée. Atak ten jest silniejszy, gdy zostanie połączony z przewodnikiem prądu. Luna to po łacinie "księżyc".

Ciekawostki

  • Niektórzy ludzie potrafią wytwarzać energię elektryczna w podobny sposób do Elektro:
  • Podobnie jak moc Grom-Gromowocu, Elektro jest całkowicie bezużyteczne w starciu z władającym Gum-Gumowocem.
  • Umiejętność ta może być nawiązaniem do Raijū, japońskiej mitologicznej bestii o wielu formach, której ciało składa się z błyskawic.

Nawigacja