Fandom

One Piece Wiki

Elbaf

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Elbaf to wyspa zamieszkana przez gigantów, uważana za najpotężniejsze królestwo na świecie.

Lokalizacja

Nie wiadomo gdzie dokładnie znajduje się Elbaf, ale wiadomo, że leży na drugiej połowie Grand Line, zwanej Nowym Światem.

Obywatele Elbaf

[v · e · ?]
Obywatele Elbaf
Obywatele
Loki Dorry Brogy Oimo Kashi
Hajrudin
Niekanoniczni Obywatele
Blyue Panz Fry Lily Enstomach

Kultura i Tradycje

Historia

Co najmniej pięć lat przed obecnymi wydarzeniami w serii, Loki - książę królestwa Elbaf - zobaczył i zakochał się od pierwszego wejrzenia w Loli, jednej z córek Big Mom. Gdyby małżeństwo doszło do skutku oznaczyłoby to sojusz między królestwem Elbaf a jednym z Yonko co zmieniłoby drastycznie równowagę sił w Nowym Świecie. Piraci Big Mom byli bardziej niż chętni w kwestii zawarcia tego małżeństwa ale Lola, niedoszła panna młoda, nie chciała z jakiegoś powodu być z Lokim i uciekła w morze razem ze swoją załogą. Big Mom chciała ukryć ucieczkę Loli i w jej miejsce podstawiła jej bliźniaczą siostrę - Charlotte Chiffon, ale Giganci z Elbaf odkryli oszustwo co doprowadziło do do takiego pogorszenia stosunków, że Big Mom musiała zupełnie zrezygnować z próby uczynienia jakichkolwiek prawdziwych gigantów swymi sojusznikami.

Ciekawostki

  • Od Hajrudina wiemy, że żaden z mieszkańców Elbaf nigdy nie zjadł Logii.
  • Według Jaguar D. Saula, nie wszystkie giganty pochodzą z Elbafu, a on nie podzielał ich wierzeń, które nazwał barbarzyńskimi.
  • Oars nie pochodził z Elbafu.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki