Fandom

One Piece Wiki

El Drago

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

El Drago - jest to główny antagonista pierwszego filmu One Piece oraz pirat, który poszukuje ogromnego skarbu należącego niegdyś do Woonana.

Wygląd

El Drago to dość wysoki, ciemnoskóry  pirat.  Jego kocia twarz w połączeniu z długimi, czerwonymi włosami sprawia, że przypomina lwa. Ogromne kły wystające z jego ust także mają wpływ na takie skojarzenie. Przez jego wielką miłość do złota  posiada złote paznokcie i złotą zbroję nałożoną na białą koszulę. Poniżej nosi fioletowe spodnie, obwiązane jasnozieloną szarfą. Jego plecy zdobi czarna peleryna (fioletowa po wewnętrznej stronie).

Osobowość

El Drago's Love of Gold.png

Miłość do złota wykazywana przez El Drago

El Drago jest bardzo chciwy i obsesyjnie kocha złoto; uwielbia je na tyle, że nosi złotą zbroję oraz posiada złote paznokcie. Jest na tyle szalony, że uznaje złoto za swojego przyjaciela oraz jest tak zaślepiony, że odrzuca inne skarby (niekiedy cenniejsze) takie jak kamienie szlachetne, diamenty, starożytne artefakty. Ponadto obojętny jest mu los załogantów - gdy o mało nie trafił ich swoim laserem, stwierdził że byli w niewłaściwym miejscu.

Umiejętności i broń

Broń

El Drago's Claws.png

Złote i ostre pazury El Drago

W ramach tego, iż El Drago kocha złoto, jego arsenał wykonany jest ze złotego stopu. Lecz jest to dla niego zgubne w wielu przypadkach, gdyż złota zbroja nie jest na tyle silna, by powstrzymać ataki Luffy'ego. Jednak jego jego podwładni są innego zdania i uważają zbroję za coś wytrzymałego nie do przebicia.

El Drago nosi ostre paznokcie wykonane z twardego złota, które pozwalają mu przebić swoich przeciwników. Pazury są na tyle ostre, że mogą przebić kamień.

Diabelski Owoc

Główna strona: Goe Goe no Mi
Goe Goe no Mi-0.jpg

Laser wystrzelony z ust El Drago

El Drago zjadł Diabelski Owoc o nazwie Goe Goe no Mi. Owoc ten pozwala mu na wytworzenie fali dźwiękowej, która może spowodować wybuchy, zniszczenia wtedy kiedy krzyczy. Z wyglądu moc przypomina wiązkę laserową. Może on kontrolować jej natężenie. Słabością tej mocy jest fakt, że laser można odbić.

Historia

El Drago przybył na wyspę na której Woonan ukrył swój skarb w celu odnalezienia go i przywłaszczenia go sobie. Skarb ten uważa za swoją własną wartość. Pirat ten porwał Tobio, a potem został pokonany przez Luffy'ego.

Ciekawostki

  • Nazwa El Drago prawdopodobnie jest odniesieniem do angielskiego korsarza Francis Drake. Korsarz przez Hiszpanów był znany jako El Drago (El Drago w starym Hiszpańskim było rozumiane jako Smok).
  • Jego nazwa jest podobna do nazwy legendarnego miasta z Ameryki Południowej zwanego El Dorado co ciekawe miasto według legend jest ze złota może być to odniesienie do tego, że El Drago kocha złoto.
  • El Drago jest podobny do Auric Goldfingera, jednego z głównych wrogów Jamesa Bonda. Zarówno ma miłość i pasję do złota jak El Drago oraz nosi ubrania i inne przedmioty z niego wykonane.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki