Fandom

One Piece Wiki

Edward Weevil

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze30 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Edward Weevil na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Edward Weevil - zwany również "Białobrody Jr." to samozwańczy syn Białobrodego i jeden z Shichibukai. Jego matką jest Bakkin - samozwańcza kochanka Newgate'a.

Wygląd

Weevil ma dość krępą budowę ciała z widocznymi bliznami przechodzącymi przez jego lewe oko, wokół szyi i przez lewe ramie. Posiada bujne krzaczaste białe włosy z dwoma warkoczami po obu stronach twarzy. Podobnie do swojego "Samozwańczego ojca" nosi czarną bandanę i wąsy w kształcie półksiężyca, większe nawet od tych Newgate'a.

Osobowość

Weevil jest gwałtownym człowiekiem pozostawiającym spustoszenie w miejscu w którym się pojawi.

Nie do końca wiemy, czy Weevil wyglądał tak od samego początku. Pewnym jest że jest nieustannie manipulowany przez swoją matkę przez co wierzy, że jest prawowitym spadkobiercą fortuny Białobrodego w przeciwieństwie do Piratów Białobrodego których postrzega (również przez wpływ matki) jako niegodnymi tego tytułu.

W przeciwieństwie do swojego "Samozwańczego Ojca", Weevil zupełnie inaczej rozumie pojęcie "Rodziny" wierząc, że jedynie więzy krwi gwarantują prawdziwą rodzinę, przez co brutalnie atakuje wszystkich piratów wcześniej związanych z Białobrodym.

Weevil ogólnie zachowuje się i wyraża jakby pod względem umysłowym był na poziomie kilkuletniego dziecka.

Historia

Weevil nazywa siebie synem Edwarda Newgate'a przez co kwestionuje każdego, który posługuje się tym określeniem. Ostatecznie dołączył w szeregi Shichibukai po zdarzeniach z Wojny na Marineford.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Po raz pierwszy Weevil'a wspomina komandor Brannew w dyskusji o aktualnych stopniach Shichibukai w szeregach wysokich rangą oficerów Marynarki. Jednak jego tożsamość nie została wtedy ujawniona.

Akt Zou

Weevil występuje po raz pierwszy w czasie gdy dziesiątkuje załogę A.O. Jego matka chcę odnaleźć Marco aby móc ubiegać się o fortunę Białobrodego, jednakże Weevil jest bardziej zainteresowany zemstą na Czarnobrodym za zabicie swojego domniemanego ojca. Matka przekonuje go zatem w inny sposób czytając artykuł o tym jak Piraci Słomianego Kapelusza pokonali Doflamingo. Weevil pyta się matki czy ścigać Słomkowych w celu zdobycia informacji o Marco.

Moce i Umiejętności

Edward Weevil posiada wielką siłę osobistą i jest groźnym piratem. Zdołał sam jeden rozbić 16 różnych załóg które w przeszłości były sprzymierzone z Białobrodym i walczyły po jego stronie w Marineford. Ponadto nawet admirał marynarki Kizaru przyznał, że Edward Weevil posiada siłę której należy się obawiać i która jest porównywalna do tej którą Edward Newgate posiadał w młodości co jest najlepszym świadectwem siły "Białobrodergo Jr."

Bronie

Podobnie jak jego "niedoszły ojciec", Weevil używa Bisento do walki.

One Piece Film: Z

Przypuszcza się, że Edward Weevil jest wspomnianym w filmie One Piece Film: Z, nienazwanym piratem, który pozbawił Zephyra Czarne Ramię ręki oraz zmasakrował jego podwładnych. Zaś jego przyjęcie do Shichibukai około roku po wydarzeniach w Marineford: powodem odejścia Zephyra z Marynarki. Oznaczałoby to, że Weevil ma niepokazany jeszcze diabelski owoc, ale te informacje nie zostały jak na razie potwierdzone.

Ciekawostki

  • Podobnie jak większość Shichibukai, Weevil posiada swój motyw zwierzęcy. W jego przypadku jest to wołek - rodzaj chrząszcza, kształtem przypominający człowieka.
  • Włosy i wąsy Weevil'a można zobaczyć w Rozdziale 801.
  • Weevil posiada największą znaną nagrodę za swoją głowę ze wszystkich Shichibukai.
  • "Weevil" jest również marką zabawek, której kształt produktów przypomina ciało Edwarda.
  • Jest ostatnim Shichibukai ujawnionym od czasu przeskoku.

Przypisy

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki