FANDOM

Edward Newgate kontra Piraci Czarnobrodego to potyczka między Białobrodym, a jego byłym załogantem i jego załogą. Rozegrała się podczas Wojny na Marineford.

Prolog

Białobrody znanazł się na placu, aby zniszczyć cała bazę Marynarki. Nieoczekiwanie zjawili się Piraci Czarnobrodego w nowym składzie wraz z uciekinierami z ostatniego poziomu Impel Down.

Walka

Wściekły Białobrody wykrzyczał imię swojego przeciwnika i użył mocy swojego owocu, zadając przy tym obrażenia nie tylko piratom, ale i żołnierzom Marynarki i niszcząc przy okazji kilka budynków. Przeciwnicy podnieśli się bez większych obrażeń. Edward Newgate stwierdził, że Teach jest jedyną osobą do której nigdy nie powie "synu". Następnie Czarnobrody użył zdolność swojego owocu tworząc Black Hole. Zdenerwowany Yonko użył swojego owcu do ataku, jednak przeciwnik użył Kurouzu przez co nie zadał żadnych obrażeń. Teach uderzył go z wielką siła pięścią. Mimo tego Newgate próbował dalej użyć swojego owocu. Wsciękły Białobrody wykrzyczał imię sowjego przeciwnika i użył mocy swojego owocu, zadając przy tym obrażenia nie tylko piratom, ale i żołnierzom Marynarki i niszcząc przy okazji kilka budynków. Przeciwnicy podniesli się bez większych obrażeń. Edward Newgate stwierdził, że teach jest jedyną osobą do której nigdy nie powie "synu". Następnie Czarnobrody użył zdolnośc swojego owocu tworząc Black Hole. Zdenerwowany Yonko użył swojego owcu do ataku, jednak przeciwnik użył Kurouzu przez co nie zadał żadnych obrażeń. Teach udeżył go z wielką siła pięścią. Mimo tego Newgate próbował dalej użyć swojego owocu. W kopńcu zdecydował się na bezpośredni atak za pomocą swojego Bisento, co przyniosło poztywny skutek. Następnie obezwładnił przeciwnika i zadał mu cios, który miał go zabić. Piraci Białobrodego, którzy wszystko obserwowali, na początku się ucieszyli, jednak zauważyli, że ich kapitan jest w stanie krytycznym a przeciwnik jeszcze żyje. Rozwscieczony Białobrody miał mu jednak zadać ostateczny cios, jednak teach wyciągnał pistolet i strzlił w jedną z ran. Następnie wykrzyknał, aby jego załoga zabiła go. Posypała się lawina ataków i mieczem i strzałem. Po niedługiej chwili Newgate wypowiedział swoje ostatnie słowa o tym, że skarb One Piece istnieje, po czym umarł stojąc.

Następstwa

Bezpośrednim następstwem było przejęcie zdolności owocu przez Czarnobrodego i nieformalne stanie się Yonko.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki