FANDOM

175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Dyna Stone są bronią masowego rażenia, traktowaną jako atut marynarki. Ukradł je Zephyr na początku filmu One Piece Film: Z.

Wygląd

Dyna Stones przypominają kształtem owalną piłkę do gry w Rugby. Są przechowywane w grubej szklano-metalowej kapsule wypełnionej różową cieczą. Same kamienie również są różowawego koloru ze znakami świecącego koloru przypominającego magmę.

Broń jest przechowywana w przeźroczysto-różowej cieczy która chroni ją przed działaniem tlenu, który powoduje detonację.

Właściwości

Każdy z kamieni ma wystarczającą moc, by rywalizować ze Starożytnymi Brońmi w zakresie masowego rażenia. Są cenną bronią i atutem marynarki, a ich potencjał potwierdza Zephyr w swojej wizji zniszczenia nowego świata, czy Kizaru który zląkł się na widok kamienia lecącego w jego stronę. Kontakt z tlenem powoduje silną eksplozję zdolną zmieść całą wyspę w podobny sposób jak bomba atomowa. Z uwagi na ich niszczycielską siłę, wszelkie informacje o nich zostają wycofane z opinii publicznej, a sama marynarka trzyma je w odosobnionym miejscu.

Historia

Przeznaczenie

Dyna Stone pierwotnie zostały stworzone do ochrony Trzech Punktów Krańcowych nowego świata przed zniszczeniem. Przechowywane w bazie morskiej w pobliżu jednego z punktów na Wyspie Jodły pod ścisłą ochroną.

Film Z

Firs Island's Dyna Stones Chamber

Zephyr znajduje magazyn z Dyna Stones.

Po tym jak Zephyr opuścił Marynarkę, on i Neo Marynarka przeszukują Wyspę Jodły i kradną kamienie. Robią to by zniszczyć 3 punkty krańcowe nowego świata i zalać go olbrzymią ilością lawy z podziemia, co ma ostatecznie zakończyć Wielką Erę Piratów na świecie.

Firs Island Explosion

Jeden Dyna Stone niszczy Wyspę Jodły.

Zaraz po kradzieży kamieni Borsalino angażuje się w walkę z Zephyr'em, który używa jednego z kamieni by zniszczyć wyspę, będącą jednym z celów. Następnie używa kilku kamieni by zniszczyć drugi punkt Wyspę Secon, a na końcu rozstawia resztę kamieni na ostatniej z wysp Piriodo. Piraci Słomianego Kapelusza oraz Marynarka ostatecznie powstrzymują Zephyra.

Po śmierci Zephyra i pokonaniu Neo-Marynarki. los kamieni pozostaje nieznany, mimo, że Kuzan zamraża je na wyspie Piriodo by zapobiec ich detonacji.

Ciekawostki

  • Rzeczywista moc Dyna Stones wydaje się być nieco mniejsza niż ta pokazana na początku filmu'. Bowiem początkowo zdetonowany jeden kamień niszczy pierwszą z wysp. Podczas gdy druga potrzebowała detonacji kilku kamieni.
    • Niewykluczone że wybuch pierwszego z kamieni spowodował reakcję pozostałych trzymanych w laboratorium powodując reakcję łańcuchową niszczącą wyspę.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki