Fandom

One Piece Wiki

Duval

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Duval jest liderem Rosy Life Riders. Na początku był wrogiem Słomianych, ale potem został ich sprzymierzeńcem.

Wygląd

Duval jest dużym mężczyzną nosi żelazną maskę związaną czerwonym szalem. Otwory na oczy są w kształcie krzyżyków warto także wspomnieć o kolcach na górze maski dzięki tym, że są zagięte przypominają lekko falę. Maska jest koloru siwego a na bokach można zauważyć wiele wzorków takich jak płomienie. Duval ma muskularny tors lecz jego nogi oraz ręce są chude. na plecach nosi pelerynę przypominającą białe futro. Ramienia są ujęte w dość dużą zbroję. Oprócz tego Duval nosi otwartą czarną skórzaną kurtkę, czarne spodnie i buty kowbojskie.

Pod jego żelazną maską, Duval wygląda zaskakująco identycznie jak Sanji z listu gończego z wyjątkiem brwi, która wiruje w dół zamiast w górę. Na plecach nosi dość dużą bliznę.

Po konfrontacji z Sanjim, Duval dostał dość spore obrażenia dzięki którym zmieniła się jego struktura twarzy. Wyglądał zupełnie inaczej. Cała twarz została uporządkowana stał się o wiele bardziej przystojniejszy włosy nie zasłaniały już mu lewego oka. Brwi nie były już tak zakręcone jak wcześniej a twarz stała się bardziej kwadratowa.

Galeria

Duval Child.png
Duval jako dziecko.
Duval Masked.png
Duval w żelaznej masce.
Duval's Original Appearance.png
Oryginalna twarz Duvala.
Handsome Duval.png
Nowa twarz Duvala.
Numer Duvala.jpg
Numer Den Den Mushi Duval'a.
Duval Mruga.jpg
Duval Mruga.
Duval Manga Infobox.png
Duval w Mandze.
Arpón de Duval.png
Harpun Duvala.
20111114000854!Duval vs. Sanji.png
Duval kontra Sanji.

Osobowość

Duval nie miał lekko przez to, że jego twarz była identyczna do twarzy na liście gończym Sanji'ego. W celu zabezpieczenia się przed niezliczonymi łowcami nagród oraz Marines czyhającymi na jego głowę Duval ukrywał twarz za żelazną maską. Duval czuł, ze dzieje się mu wieka krzywda, przez Sanji'ego nie może nawet pokazać się ludziom w biały dzień. Od tamtego czasu Duval czuje urazę do kucharza twierdząc, że ukradł mu życie. Ślubował zemstę za swoją niefortunną tragedię.

Nienawiść Duvala do Sanji'ego jest tak wielka, że w każdej wzmiance planował zemstę oraz krytykował i obrażał czarnonogiego. Jego akcent gdy mówi przypomina niekiedy wieśniacki. Po tym jak Sanji uraczył Duvala gradem kopnięć w twarz ten zmienił zdanie o nim. Dzięki temu Duval przestał być ścigani oraz był niewiarygodnie przystojny. Całe jego spojrzenie na życie zmieniło się na pozytywne i wszystkie jego urazy zostały zmyte. Niestety Duval stał się także próżny i narcystyczny.

Relacje

Jeźdźcy Latających Ryb

Jego ludzie są bardzo lojalni wobec niego, współczuli dla Duvala gdy ten przechodził tragiczne chwile swojego życia. Duval dobrze traktuje swoich ludzi.

Piraci Słomianego Kapelusza

Duval początkowo oskarżał Sanji'ego za jego tragedię w tym stopniu by go zabić. Po zmianie jego struktury twarzy Duval zaprzyjaźnił się z piratami Słomianego Kapelusza. Zaczął nazywać Sanji'ego Paniczu Sanji lub Mistrzu Sanji. Swój dług wdzięczności okazał broniąc ich statek przez dwa lata nieobecności. Lecz Sanji'ego denerwuje jego narcystyczność.

Moce i Umiejętności

Historia

Walki

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki