Fandom

One Piece Wiki

Drzewo Wiedzy

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Drzewo Wiedzy (全知の樹 Zenchi no Ki) było 5000 letnim gigantycznym drzewem biblioteki otoczony domami. Był położony na wyspie Ohara, która jest to obecnie zniszczona wyspa i jest również ojczyzną Robin.

Historia

Drzewo było używane przez archeologów, którzy byli w stanie rozszyfrować Poneglyphy. Jako że badania naukowe ze Poneglyphami jest zabronione przez Światowy Rząd wysłali CP9 żeby zaatakować archeologów i wywołał Buster Call. Kiedy Spandine, włączył Buster Call aby zniszczyć Oharę, drzewo spadło i zmiażdżyło prawie wszystko. To tu Nico Robin nauczyła się czytać tego języka, który nadal pozostawał bez wiedzy innych archeologów. Jego biblioteka była najstarszą znaną budowlą w świecie One Piece.

Oprócz badań archeologów ze Poneglyphem znajduje się tam w Drzewie Wiedzy zawarte tysiące zabytkowych zasobów, które zostały zebrane z całej kuli ziemskiej przez setki lat. Wszystkie książki tu mogły wypełnić całe jezioro.

Ciekawostki

  • Drzewo Wiedzy jest to odniesienie do Drzewa Wiedzy w Biblii jest napisane że Adam i Ewa (gdy nie powiedział zbyt) i zyskał poznania dobra i zła.
  • Jego los jest taki sam, jak biblioteki aleksandryjskiej, jednego z największych i najbardziej znaczących bibliotek świata starożytnego.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki