FANDOM

Drzewo Wiedzy (全知の樹 Zenchi no Ki) było 5000 letnim gigantycznym drzewem biblioteki otoczony domami. Był położony na wyspie Ohara, która jest to obecnie zniszczona wyspa i jest również ojczyzną Robin.

Historia

Drzewo było używane przez archeologów, którzy byli w stanie rozszyfrować Poneglyphy. Jako że badania naukowe ze Poneglyphami jest zabronione przez Światowy Rząd wysłali CP9 żeby zaatakować archeologów i wywołał Buster Call. Kiedy Spandine, włączył Buster Call aby zniszczyć Oharę, drzewo spadło i zmiażdżyło prawie wszystko. To tu Nico Robin nauczyła się czytać tego języka, który nadal pozostawał bez wiedzy innych archeologów. Jego biblioteka była najstarszą znaną budowlą w świecie One Piece.

Oprócz badań archeologów ze Poneglyphem znajduje się tam w Drzewie Wiedzy zawarte tysiące zabytkowych zasobów, które zostały zebrane z całej kuli ziemskiej przez setki lat. Wszystkie książki tu mogły wypełnić całe jezioro.

Ciekawostki

  • Drzewo Wiedzy jest to odniesienie do Drzewa Wiedzy w Biblii jest napisane że Adam i Ewa (gdy nie powiedział zbyt) i zyskał poznania dobra i zła.
  • Jego los jest taki sam, jak biblioteki aleksandryjskiej, jednego z największych i najbardziej znaczących bibliotek świata starożytnego.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki