Fandom

One Piece Wiki

Drip

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Drip na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Drip[1] - to członek Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza który podszywał się pod Sanji'ego.[1]

Wygląd

Drip jest bardzo chudym bladym mężczyzną z workami pod oczami i szpiczastym podbródkiem. Nosi na sobie garnitur, tylko w nieco luźniejszym stylu i blond fryzurę podobną do tej prawdziwego Sanji'ego, tylko bardziej niechlujną. Fryzura ta jest bowiem całkowicie oparta o tą widoczną na liście gończym. Jak na ironię mimo tego iż postać z listu gończego nie przypomina oryginału, Drip jest tym który najbardziej (fizycznie) przypomina naśladowaną postać razem z Duvalem (postacią z listu gończego).[1]

Osobowość

Przeciwnie do Prawdziwych Zoro i Sanji'ego, Drip pozostaje w przyjaznych stosunkach z Fałszywym Zoro. W odróżnieniu od pozostałych Fałszywych Słomianych Drip (razem z Manjaro) okazali się być znacznie bardziej spostrzegawczy rozpoznając prawdziwego Choppera[1] i mając przypuszczenia o związku Luffy'ego (wtedy w przebraniu) z prawdziwymi Słomianymi Kapeluszami (mimo iż jego zachowanie było oczywiste, nie potraktowali go jako prawdziwego Luffy'ego) prowadzą chłopaka do swojego kapitana bez wzbudzania niepotrzebnych podejrzeń.[2] Gdy prawda o oszustwie wychodzi na jaw, Drip okazuje się być bardzo tchórzliwy błagając Caribou o darowanie życia.[3]

Fabuła

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót do Sabaody

Dripa widzimy po raz pierwszy w towarzystwie fałszywych odpowiedników Zoro, Robin i Choppera. Gdy ich czwórka zobaczyła prawdziwego Choppera, założyli że musiał zostać w tyle, gdy Piraci Słomianego Kapelusza zniknęli dwa lata temu. Uzurpatorzy obmyślili plan schwytania Choppera i odrzucenia fałszywki w celu zachowania większego realizmu swojej załogi. Nieco później Fałszywi Robin i Chopper zostają porwani przez nieznanego mężczyznę. W tym czasie Drip i Fałszywy Zoro prowadzą Choppera (który uwierzył, że oszuści są prawdziwi) do swojego kapitana.

Black mówi reszcie załogi by porzucić Cocoe (Fałszywą Robin) co ostatecznie płoszy Choppera. Po stwierdzeniu, że faktycznie był to prawdziwy Chopper, Black nakazuje Manjaro i Dripowi jego złapanie. Dwaj oszuści nie są w stanie odnaleźć swojego celu i omyłkowo natykają się na prawdziwego Luffy'ego przebranego w tamtym czasie w płaszcz i wąsy. Mając podejrzenia że ma on jakieś powiązanie z prawdziwą załogą Słomianych Kapeluszy ostatecznie nie poznają jego prawdziwej tożsamości i prowadzą go do swojego kapitana. Luffy natomiast wierzy iż są to prawdziwi Zoro i Sanji.

Krótko po powrocie na zbiegowisko, Marynarka w towarzystwie Sentomaru i dwóch jednostek Pacifistas atakują piratów. Sentomaru z łatwością pokonuje Demaro Blacka, a jednostka PX-5 zdradza rekrutom prawdziwą tożsamość "Trzy języki" Demaro Blacka niskiej klasy pirata wartego marne Bsymbol.gif26.000.000.[4]

Widząc wściekłość zwerbowanych rekrutów Drip wraz z pozostałymi fałszywkami ucieka ze strachu przed zabicie. Gdy Luffy zostaje zmuszony do ujawnienia swojej tożsamości poprzez skanowanie PX-5. Fałszywy Zoro, Drip i Fałszywy Sogeking wraz z pozostałymi ludźmi są zaskoczeni i zszokowani.[4]

Manjaro wraz z pozostałymi Fałszywymi Piratami Słomianego Kapelusza (nie licząc Blacka, Cocoi i Fałszywego Choppera) udaje się uciec z pola bitwy jednak zostają schwytani przez Caribou i Coribou. Oszuści błagają napastników o litość, kiedy Caribou zamierza pogrzebać ich żywcem. Oszuści twierdzą, że to Black zmusił ich do odegrania tego całego przedstawienia, czego Caribou nie chce słuchać i chwyta Dripa za pomocą zdolności swojego Diabelskiego Owocu. Fałszywy Sogeking próbuje ratować kolegę z załogi strzelając w przeciwnika z Bazooki. Nie robi to na nim większego wrażenia gdyż wchłania pocisk i pokazuje, że jest władającym owocu typu Logia. Drip próbuje się uwolnić, niestety bezskutecznie i kilka chwil później traci przytomność i przestaje się ruszać.

Gdy Caribou wraz z załogą postanawiają tym razem zapolować na prawdziwych Słomianych Kapeluszy, los Dripa pozostaje nieznany.

Moce i Umiejętności

Właściwie nie widzimy żadnych zdolności bojowych ze strony Dripa. Okazuje się bardzo słaby dając się łatwo złapać w chwyt Caribou.[3] Jednakże w porównaniu z kiepską wytrzymałością Manjaro, Drip dalej ma siłę by biec dalej.[2]

Pozostałe Wystąpienia

Sento Drip Premiere Show.png

Sentomaru i Drip pojawiają się podczas show

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 598 i Odcinek 518, Drip ma swój debiut jako Fałszywy Sanji.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime — Tom 61, Rozdział 600 i Odcinek 520, Fałszywi Zoro i Sanji znajdują Luffy'ego.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 603 i Odcinek 523, Drip błaga o litość.
  4. 4,0 4,1 One Piece Manga i Anime — Tom 61, Rozdział 601 i Odcinek 521, Demaro Black zostaje zdemaskowany jako oszust.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki