Fandom

One Piece Wiki

Drake (Filler)

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=477
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Dest3r a korekterem jest ARRRGH

Major Drake (ドレイク, Doreiku) jest majorem marynarki stacjonującym w G-8.

Opis

Drake jest starszym mężczyzną z baczkami, które na końcu są przystrzyżone w strzałki, same jego włosy są brązowe. Na granatowy garnitur zarzucony jest płaszcz marynarki. Jedną ze złych cech jego charakteru jest irytacja - bardzo często w nią popada gdy tylko coś idzie nie po jego myśli.

Fabuła

Film 4

Widzimy jak ściga Słomkowych Kapeluszy, ale nagle pojawia się burza. Potem Drake otrzymuje telefon od centrali, że piraci gromadzą się na Dead End Race. Zaczął poszukiwania piratów, a w szczególności Gasparde'a.

Saga Skypiea

Akt G-8

Drake's Den Den Mushi.png

Drake próbuje dodzwonić do Jonathana.

Widząc Going Merry Wice Admirał Jonathan używa majora do zastawienia zasadzki na Słomków. Nakazano mu również zbadać Roronoa Zoro, którego vice-admirał schwytał. Kiedy dowiedział się, że nieznany lekarz pomaga rannym żołnierzom Marynarki, pomyślał, że może to być jeden ze Słomkowych Kapeluszy. Wybrał się więc do pokoju dr. Kobato, aby zapytać czy wie, kim jest nieznany lekarz, jednak doktor był zajęty i nie mógł rozmawiać.

Kiedy dostał informacje o nowy rekrucie, który wędruje w kółko, postanowił go przesłuchać. Okazało się, że jest to Usopp. Strzelec został odesłany do Jonathana. Podczas przesłuchania przez Wice Admirała, Usopp mówi, że nie jest piratem tylko specjalnym żołnierzem marynarki wysłanym z centrali, a Drake jest zagrożony przez to jak zachowywał się w stosunku do do niego. Postanowił wraz z Sierżantem zastawić pułapkę na Sanji’ego i Luffy’ego, ale nie próba pojmania zakończyła się niepowodzeniem.

Saga Wojna Białobrodego

Akt Amazon Lily

Jonathan and Drake Arriving at Marineford.png

Jonathan i Drake przybyli do Marineford.

Mimo iż jest postacią z filleru przybywa on do bazy marynarki z Jonathanem oraz nienazwanym oficerem.

Ciekawostki

  • Zarówno Drake jak i X. Drake, mają tego samego seiyu.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki