FANDOM

Dorry Jest jednym z dwóch kapitanów pirackiej załogi gigantów z Elbaf. Nagroda za jego głowę wynosi 100,000,000 Bsymbol.

Wygląd

Jest dobrze umięśnionym olbrzymem z długą, brązową brodą. Nosi chełm z osłoną na oczy, niebieski płaszcz do kostek, szeroki pas podtrzymujący zielone spodnie, a na kostkach ma ocieplacze z futra.

Galeria

Osobowość

Jak każdy gigant zaprzyjaźniony ze słomianymi kapeluszami Dorry lubi dobrą zabawę i piwo. Szanuje swojego przeciwnika Brogy'ego i każdego kto jest silny i walczy uczciwie. Mimo ciężkiej rany nie uciekł przed pojedynkiem co świadczy o wielkim oddaniu tradycjom Elbaf.

Jak większość postaci w One Piece ma swój własny, wyjątkowy śmiech - "Gegyagyagyagya".

Relacje

Brogy

Brogy i Dorry są najlepszymi przyjaciółmi. Postanowili zmierzyć się w świętym pojedynku na śmierć i życie. Mimo ich sporu trwającego już sto lat nadal żywią do siebie ogromny szacunek i przyjaźń.

Luffy

Gigant natychmiast zaprzyjaźnił się z Luffy'm widząc w nim odważnego i uczciwego wojownika.

Oimo i Kashi

Dorry musiał być dobrym kapitanem skoro dwoje jego podwładnych wyruszyło go odnaleźć. Z relacji Oimo i Kashi’ego wynika, że nie chcieli pojedynku pomiędzy kapitanami i martwili się kiedy nikt nie powrócił do Elbaf nawet po 50 latach.

Historia

Przeszłość

Dorry był jednym z kapitanów pirackiej załogi gigantów, siali postrach na morzach a nagroda za jego głowa wyniosła 100 milionów. Pewnego dnia razem z Broggy'm pokonali dwóch królów mórz. Mała dziewczynka zapytała się, który z nich jest większym łowcą co było początkiem ich sporu, a rozstrzygnięcie miał święty pojedynek na śmierć i życie. Załoga piracka odpłynęła do Elbaf, a dwójka kapitanów codziennie na znak erupcji wulkanu toczyła pojedynek.

Akt Little Garden

Po stu latach kiedy słomiani zawitali na Little Garden to Luffy, Vivi i Carue spotkali jako pierwsi giganta i był nim właśnie Dorry. Przeciął on szyję dinozaura zanim Słomiany trafił do żołądka. Spędzili oni następnie dużo czasu przy jaskini giganta i szybko się zaprzyjaźnili. Po erupcji wulkanu giganci ruszyli do walki, której wynikiem był kolejny remis. Dorry wipił piwo z beczki, które otrzymał od Brogy'ego, a kiedy eksplodowała ukryta bomba Mr. 3 oskarżył słomianych o zdradę i zaczął walczyć z Luffy'm. Nagle wybuchł wulkan co oznaczało kolejny pojedynek pomiędzy dwoma kapitanami gigantów. Mimo, że Luffy starał się powstrzymać przyjaciela ostatecznie został przygnieciony górą i Dorry ruszył do walki z Brogy'm. Przez sabotaż Mr. 3 Dorry przegrał pojedynek. Po pokonaniu agentów Baroque Works okazuje się, że Dorry był tylko nieprzytomny. Na koniec pomaga razem z Brogy'm słomianym opuścić wyspę potężnym cięciem zabijając pożeracza wysp.

Po przeskoku

Po dwóch latach giganci nadal toczą pojedynki na Little Garden. Jednak od kiedy zostały zniszczone ich bronie walczą na pięści.

Moce i Umiejętności

Jest bardzo silny nawet jak na giganta. Kiedyś walczył za pomocą miecza i tarczy, ale miecz został zniszczony aby umożliwić słomianym odpłynięcie z wyspy.

Walki

  • Dorry kontra Brogy (73470 pojedynków)
  • Dorry kontra Monkey D. Luffy

Ciekawostki

  • W One Piece Color Walk 2, na stronie 56 podano, że Dorry ma 1190 cm.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki