Fandom

One Piece Wiki

Donquixote Doflamingo kontra Smoker i G-5

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Donquixote Doflamingo kontra Smoker i G-5 to potyczka między żołnierzami marynarki z oddziały G-5 na czele z Wiceadmirałem Smokerem przeciwko jednemu z Shichibukai Donquixote Doflamingo.

Prolog

Doflamingo przybył na Punk Hazard w pogoni za Lawem i Piratami Słomianego Kapelusza. Znalazł tam jedynie Smokera i część oddziału G-5. Aby się dowiedzieć gdzie znajdują się jego wrogowie musiał stanąć do walki.

Walka

Walkę rozpoczął Shichibukai. Za pomocą Królewskiego Haki pozbył się części żołnierzy G-5. Resztę za pomocą jednej z technik swojego diabelskiego owocu unieszkodliwił; zmusił ich aby strzelali sami do siebie. Rozwścieczony Smoker przeszedł do kontrataku. Po serii udanych uników walka się zatrzymała. Jeden z żołnierzy z G-5 zauważył, że ich przywódca nie ma swojego Nanashaku Jitte, przez co nie może stłumić mocy owocu pirata. Pozostali marynarze ruszyli do ataku mimo braku zgody Smokera. Wiceadmirał stanął w ich obronie i został ciężko ranny. Niebiański Demon miał już dojść do ostatecznego ciosu, ale na pomoc przybył Kuzan.

Następstwa

Bezpośrednim następstwem tej walki był potyczka Donquixote Doflamingo kontra Kuzan. Jest to również ważny powód do utraty statusu Wojownika Mórz przez Doflamingo.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki