Fandom

One Piece Wiki

Donquixote Doflamingo kontra Kuzan

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Donquixote Doflamingo kontra Kuzan jest to potyczka Shichibukai Donquixote Doflamingo przeciwko byłemu Admirałowi Marynarki Kuzanowi.

Prolog

Kuzan i Flaming.png

Kuzan staje za Smokerem i Doflamingo

Donquixote Doflamingo przybył na wyspę Punk Hazard w sprawie swoich podwładnych, by zabić Słomianych, Lawa i Marynarzy przebywających tam. Zastał tam tylko załogę G-5, których zaatakował i był bliskim ich zabicia. Gdy miał zadać ostateczny cios na Smokerze stanął za nimi były Admirał Marynarki Kuzan

Walka

Ice Dofla.png

Joker zamrożony przez Kuzana

Doflamingo szykował się do ostatecznego ciosu na Smokerze. Wtedy Kuzan starał się go zamrozić. Już cały Joker był w lodzie, ale się z niego wydostał.

Następstwa

Dofla i Kuzan.png

Doflamingo uwolniony z lodu Aokiji'ego.

Doflamingo uznał, że nie chce walczyć z Aokiji'm, ale zapytał co on wyprawia. Kuzan jednak przejął się rannym Smokerem. Joker zaś uciekł z Punk Hazard. Kuzan powiedział, że Światowy Rząd to nie jest jedyny słuszny wybór i uważał tak od początku. Można wiele osiągnąć bez Marynarki. Smoker stwierdził, że Kuzan ma powiązania z podziemiem. Aokiji ostrzegł po prostu Smokera przed Doflamingo, powiedział, by Sakazuki zlecił mobilizację admirałów. Kazał dodać, że ich spotkanie na Punk Hazard jest tajemnicą.

Doflamingo i Mera Mera no Mi.png

Doflamingo w posiadaniu owocu Mera Mera.

Następnego dnia świat obiegła wiadomość, że Donquixote Doflamingo zrzekł się tytułów Shichibukai i króla Dressrosy. Powiadomił Monkey'a D. Luffy'ego, że posiada coś co jest dla niego cenne. Nie powiedział mu, że to Mera Mera no Mi. Sojusz Słomianych i Sercowych przybył na wyspę Jokera. Tam Luffy i Franky dowiedzieli się, że Piraci Donquixote są w posiadaniu owocu Portgasa D. Ace'a. Luffy więc przybył do Koloseum Corrida, by go zdobyć.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki