Fandom

One Piece Wiki

Domino

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Domino jest dozorczynią pracującą w Impel Down i podwładną Hannyabala

Wygląd

Domino jest jednym z wysokich rangą oficerów Impel Down. Jest szczupłą kobietą z długimi falowanymi blond włosami i grzywką która zawsze obejmuje jej prawe oko, lewe jest zasłonięte przez okulary przeciwsłoneczne. Nosi zmodyfikowaną wersję militarnego munduru, składającego się z krótkiej, jasnobrązowej kurtki noszonej jak sukienka nad białą koszulę z czarnym krawatem, wszystko w połączeniu z ciemnymi brązowymi butami i rękawicami. Na głowie nosi kapelusz standardowy dla pracowników Impel Down.

Galeria

Osobowość

Domino jest poważna i bardzo surowa, skarciła Magellana za zbyt długie przebywanie w toalecie. Tak jak wielu innych uległa urokowi Hancock, przez co nie pamiętała tego iż nie przeszukała cesarzowej.

Moce i Umiejętności

Widzimy jak ma przy sobie bat lub bicz, którego prawdopodobnie może używać do walki, ale nie została pokazana jej ani jedna walka.

Historia

Akt Impel Down

Domino pierwszy raz pojawiła się gdy Boa Hancock przybyła do Impel Down. Miała przeszukać cesarzową, ale skamieniała od mocy owocu Mero Mero no Mi, wtedy Monkey D. Luffy wyszedł z szat władczyni, aby nie zostać wykrytym. Po tym, Domino wróciła do normy, ale była nieco zdezorientowana i nie była w stanie sobie przypomnieć, co się z nią stało podczas rewizji osobistej. Towarzyszyła Hancock do Głównego biura Magellana na poziomie czwartym.

Po Przeskoku

Po dwuletniej przerwie została dozorcą Impel Down na miejsce Shiliewa, który dołączył do Piratów Czarnobrodego jako szermierz.

Ciekawostki

  • Domino oznacza "kontrolę" po łacinie.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki