Fandom

One Piece Wiki

Doc Q

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Doc Q znany jako Bóg Śmierci to jeden z członków Piratów Czarnobrodego. W załodze pełni funkcję lekarza.

Wygląd

Doc Q podobnie jak reszta załogi jest wysokim mężczyzną i prawie zawsze widziany jest na grzbiecie swojego konia Strongera. Jego nos jest dłuższy niż u przeciętnego mężczyzny. Jego twarz jest zawsze ogolona i posiada on symetryczne purpurowe tatuaże na twarzy. Ma długie, kręcone, siwe włosy, jego wyraz twarzy wskazuje na jego schorzenia.

Doc Q ubrany jest w czarny kapelusz, ciemny płaszcz pod którym znajduje się zielony golf. Ma czarne, duże, zapięte buty. Na plecach nosi długi, cylindryczny worek, w którym trzyma kosę. Jego ogólny wygląd przypomina stereotypowego grabarza.

Osobowość

Tak jak reszta jego załogi, Doc Q mocno wierzy w los, chodź jego poglądy mocno opierają się na szczęściu i nieszczęściu. Doc Q gdy zobaczy, że ktoś ma szczęście gratuluje mu jednakże dla pechowców jest litościwy. Istnieją jednak wyjątki gdy Luffy zjadł jabłko i nie wybuchł Doc Q uznał go za szczęściarza jednak gdy Teach postanowił złapać Słomianego Kapelusza Doc Q zmienił opinię o nim. Jest świadomy swego schorowanego ciała jednak nie przejmuje się tym i nawet się z tego śmieje.

Historia

Nie znamy przeszłości Doc Q wiemy tylko tyle, że dołączył do załogi Czarnobrodego. Jakiś czas po dołączeniu do załogi, Doc Q i cała załoga zaatakował wyspę Drum zmuszając tchórzliwego króla Wapola do ucieczki.

Fabuła

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Doc Q po raz pierwszy pojawia się w Mock Town spotyka Luffy'ego, Zoro i Nami. Po tym jak Słomiane Kapelusze pomagają Doc Q wejść na konia ten oferuje Luffy'emu jabłko. Luffy częstuje się jabłkiem w chwili kiedy Słomiany gryzie jabłko gdzieś w Mock Town wybucha osoba posilająca się wcześniej jabłkiem od Doc Q. Na szczęście Luffy'emu nie dzieje się krzywda gdyż zjadł on niewypał, Doc Q mówi, że jest szczęściarzem. Następnie widzimy Doc Q wiosłującego na tratwie załogi Czarnobrodego jest to dość dziwne ponieważ jego ciało jest chore i słabe.

Saga Water 7

Akt Po Enies Lobby

Podczas plądrowania miasta na Banaro Island, Van Augur przeczytał o incydencie w Enies Lobby w którym brali udział Słomiane Kapelusze. W tym czasie Laffitte wspomina pociąg morski oraz to, że leży on w pobliżu Water 7. Doc Q twierdzi, że piraci Słomianego Kapelusza mają pechową wiązkę. Następnie pojawia się Portagas D Ace.

Doc Q razem z załogą Czarnobrodego oglądał walkę pomiędzy swoim kapitanem a Ace.

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Blackbeard Pirates at Impel Down.png

Piraci Czarnobrodego zjawiają się pod Impel Down

Doc Q wraz z resztą piratów Czarnobrodego pojawili się w Impel Down podczas zamieszek na poziomie 4. Po spotkaniu piratów Czarnobrodego z Magellanem i wymianie kilku słów pomiędzy Czarnobrodym a Magellanem, Doc Q jak i reszta załogi zostali otruci przez Magellana. Później cała załoga zostaje uratowana przez byłego strażnika Shiliewa który podał im antidotum a następnie dołączył do załogi Czarnobrodego.

Akt Marineford

Doc Q i jego koń Stronger pojawiają się na platformie egzekucyjnej i oglądają wydarzenia, które rozwijają się na polu bitwy. On jak i cała załoga chcieli być świadkami śmierci Ace. Następnie Doc Q pomaga przy zabójstwie Białobrodego tnąc go swoją kosą. Po tym jak Białobrody umiera, Doc Q pomaga załodze przykryć go płachtą i strzeże Czarnobrodego który pod nią się znajdował razem z martwym Białobrodym. Następnie załoga Czarnobrodego zostaje zaatakowana przez falę uderzeniową stworzoną przez Sengoku który był w swojej formie złotego Buddy. Doc Q i reszta piratów Czarnobrodego opuszczają pole bitwy gdy piraci Czerwonowłosego Shanksa pojawiają się na Marineford.

Akt Po Wojnie

Lde9y5.jpg

Doc Q na nieznanej wyspie po wojnie

Czarnobrody i jego piraci znajdują się na jednej z wysp położonych w Nowym świecie, Podczas gdy załoga kłóci się między sobą, Doc Q mówi o niebiańskich bogach i przeznaczeniu. Marshall D. Teach planuje by oddać Marynarce Jewelry Bonney w zamian za statek. Lecz Van Augur mówi im, że raczej Marynarka nie odda im statku ponieważ płyną razem z Admirałem Akainu. Czarnobrody i jego załoga uciekają zostawiając Jewerly Bonney na wyspie.

Moc i umiejętności

Jako lekarz załogi, Doc Q ma wykształcenie medyczne jednak nigdy nie zaprezentował swoich zdolności. Korzysta z jabłek nafaszerowanych ładunkiem wybuchowym.

Doc Q mimo swojego schorowanego i słabego ciała nadal wykazuje jakieś ilości siły. Byłw stanie szybko i sprawnie zaatakować Białobrodego ze swojej kosy. Czarnobrody nie akceptuje słabych osób w załodze odrzucając takie sławy jak Jewelry Bonney czy Super Rookie, daje to do zrozumienia, że Doc Q jest w rzeczywistości całkiem silnym piratem.

Ciekawostki

  • Doc Q podobny jest do czwartego jeźdźca apokalipsy Śmierci. W wielu ilustracjach śmierć przedstawiona jest jako postać wychudzona, która jeździ na schorowanym bladym koniu, dzierżąc kosę.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki