FANDOM

175px-Luffychibi.png

Wiceadmirał Doberman to członek Marynarki z rangą Wiceadmirała i jeden z pięciu zastępców Admirałów. Pojawił się po raz pierwszy, kiedy przeprowadzał Buster Call na Enies Lobby.

Wygląd

Doberman jest dosyć wysokim i dobrze zbudowanym mężczyzną. Ma brązowe, kręcone włosy (podobne do włosów Kumy). Ma liczne blizny na twarzy i szyi w kształcie "X". Ma lekko kręcone czarne wąsy. Chodzi ubrany w fioletowy mundur z beżowymi zdobieniami. Na ramionach ma zarzucony niebieski płaszcz Marynarki z złotymi zdobieniami wewnątrz. W jego ręku często widać miecz.

Osobowość

Doberman mocno wierzy w ideę Absolutnej Sprawiedliwości. Bez wahania wydał rozkaz o porzuceniu rannych żołnierzy Marynarki. Był również gotowy do publicznego zabicia Białobrodego i Ace'a, a następnie pokazanie ich ściętych głów całemu światu. Uważał również, że trzeba bezwzględnie zgładzić Luffy'ego, za bycie synem Dragona.

Fabuła

Saga Water 7

Akt Enies Lobby

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

One Piece Film Z

Moce i Umiejętności

Haki

Główna strona: Haki

Doberman zdecydowanie potrafi posługiwać się Haki, czyli umiejętnością wyczuwania duchowej energii innych istot, inaczej zwaną Ambicją. Wiemy to dzięki informacji doktora Fishbonen'a zajmującego się Coby'm, który wspomniał, że każdy Wiceadmirał Marynarki oraz wszyscy powyżej tego stopnia są w stanie jej używać.

Broń

Bronią wiceadmirała jest katana ze złotą tsubą (jelcem) w formie krzyżyka równoramiennego, osadzoną na brązowej tsuce (rękojeści). Podczas aktu Marineford Doberman był widziany jak dzierży broń w lewej ręce, co sugeruje że jest leworęcznym szermierzem.

Walki

  • Wojna Szczytów
    • Doberman kontra McGuy (tylko w anime)

Różnice między mangą i anime

Ciekawostki

  • Doberman to nazwa rasowego psa.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki