One Piece Wiki

Doa Doa no Mi

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-Luffychibi.png
Dlaczego się skurczyłeś?!

Ten artykuł wymaga poszerzenia.

W tym artykule czegoś brakuje, jest zbyt krótki. Jeśli możesz - rozbuduj go! Przy edycji trzymaj się zasad polityki

Doa Doa no Mi jest to Diabelski owoc typu Paramecia. Pozwala on użytkownikowi tworzyć drzwi na każdym obiekcie, nie ważne jak gruby on jest i z czego jest zrobiony (oczywistym wyjątkiem jest Kairoseki). Został zjedzony przez Blueno. Polskie tłumaczenie to Drzwio-Drzwio owoc.

Mocne i Słabe Strony

Mocą Doa Doa no Mi o czym świadczy Blueno, jest to, że daje jej użytkownikowi możliwość tworzenia drzwi na niemal każdej materii tak aby mogły wejść przez nie. To pozwala im i ktoś jeszcze przejście przez obiekt niezależnie od tego jak gruba lub silny jest. Chociaż ta zdolność jest zwykle wykorzystywane w celu uzyskania wolnego przejścia, użytkownik może również wykorzystać to do innych sposobów, takich jak zatrzymując przeciwnika tworząc małe drzwi w nogach przeciwnika. Moc ta może być również stosowane na osobach żywych jak i mogą być wykorzystywane do tworzenia drzwi w ciałach przeciwników celu ich powstrzymania.

Jednym z największych atutów mocy tego owocu jest że użytkownik może także tworzyć drzwi dzięki atmosferze. Te Powietrzne Drzwi prowadzą do innego Wymiaru. Jest to idealne rozwiązanie dla zabójców, ponieważ wymiar ten pozwala nie tylko użytkownika i każdego innego do podróży przez ogromne odległości, ale również zapewnia bezpieczne schronienie dla nich którzy mogą obserwować i zastawiać zasadzki na wrogów, lub przetrwać ataki w dużej skali. Jego jedyną wadą jest to, że podczas gdy wewnątrz tej wymiaru użytkownik nie ma możliwości interakcji z realnym światem, aby wyjść z innego wymiaru że trzeba wrócić się z powrotem do realnego wymiaru.

Zastosowanie

Blueno zwykle używa swojego owocu by przedostać się do miejsca do którego nie może się dostać np: przejść przez ścianę. Owoc ten zapewnia mu także schronienie przed przeciwnikiem oraz pozwala mu odpocząć podczas ciężkiej walki oraz zaatakować z zaskoczenia zza pleców przeciwnika. Owoc potrafi także stworzyć  obrotowe drzwi na twarzy przeciwnika. Tej techniki używał by przeciwnik był przez chwilę ślepy i zdezorientowany.

Techniki

Ciekawostki

  • Oda stwierdził w żartobliwy sposób, że gdyby Sanji zjadł owoc Doa Doa no Mi wszystkie kobiety żyły by w strachu, że mogłyby zostać zobaczone nagie podczas kąpieli. Jednak Sanji pragnie zjeść owoc Suke Suke no Mi; inne owoce go nie obchodzą.

Nawigacja

Więcej z Fandomu