Fandom

One Piece Wiki

Diez Barrels

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Diez Barrels na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Diez Barells - Był piratem, który 13 lat temu wszedł w posiadanie diabelskiego owocu Ope Ope no Mi. Były oficer marynarki planował wymianę Owocu z marynarką w zamian za pieniądze.[1]

Wygląd

Diez jest wysokim mężczyzną, jasnej karnacji o ostrym nosie i małych uszach. Nosi krótkie jasne włosy zaczesane do tyłu. Zwykle nosi na sobie ciemną koszulę z guzikami i jasny płaszcz typowy dla Marynarki.

Osobowość

Diez był dość naiwny, zawierając umowę z marynarką, o sprzedaży Diabelskiego Owocu Ope Ope no Mi. Zdawał sobie sprawę z możliwości Owocu, mimo to nie chciał go dla siebie i nie wiedział, że jego zdolność może zagwarantować nieśmiertelność.[1]

Historia

Dawniej Diez Barrels był oficerem marynarki, jednak opuścił jej szeregi by rozpocząć życie pirata. Powód jego odejścia jest nieznany.[1]

Jako pirat zyskał nieco niesławy i zdobył Diabelski Owoc Ope Ope no Mi. Ustalił z marynarką transakcję wymiany owocu za sporą ilość pieniędzy na wyspie Rubeck. Razem ze swoją załogą zakładają bazę operacyjną w opuszczonym miasteczku na wyspie Minion.[1]

Pewnego wieczoru gdy razem z załogą piją i dyskutują o potencjale Diabelskiego Owocu ich kryjówka zostaje zaatakowana przez Donquixote Rosinante. Barells nie widział i nie słyszał Rosinante gdyś ten zestrzelił lampy i użył swoich umiejętności. Barells zostaje kopnięty w twarz i diabelski owoc zostaje skradziony.[1]

Gdy jego podwładni próbowali leczyć swoje urazy, zarządał odnalezienia diabelskiego owocu wartego według niego Bsymbol.gif5.000.000. Gdy Doflamingo przybywa na wyspę, Barells razem z załogą zostają uwięzieni w klatce dla ptaków młodego pirata.[2] Po tym jak Doflamingo dotarł do kryjówki Barells'a i nie znalazł w niej żadnych użytecznych informacji strzelił do niego i użył jego ciała jako krzesła.[3]

Moce i Umiejętności

Zdolności fizyczne Barells'a pozostają nieznane. Jednak można przypuszczać, że może być całkiem silny.

Walki

Ciekawostki

  • Imię Barells'a w języku Hiszpańskim oznacza "Dziesięć" i jest pisane jako "X" w różnych przypadkach.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 One Piece MangaRozdział 765 (str. 12-15), Diez Barrels trzyma Owoc Ope Ope no Mi, do czasu jego kradzieży przez Rosinante.
  2. One Piece MangaRozdział 766 (str. 3), Barrels rozkazuje podwładnym odzyskać owoc Ope Ope no Mi.
  3. One Piece MangaRozdział 767 (str. 4-6), Doflamingo strzela do Barrelsa i siada na jego ciele.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki