Fandom

One Piece Wiki

Dice

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

175px-Luffychibi.png

Dice - jest krupierem pracującym w Gran Tesoro, który wystąpił w Trzynastym Filmie One Piece.[2]

Wygląd

Dice jest krępym mężczyzną o ogromnym tułowiu (większym od franky,ego), szerokich barkach oraz krótkich nogach. Nosi czarny rozpięty płaszcz z elementami futra oraz białym paskiem po jego lewej stronie nie licząc czarnych spodni oraz pasa. Pas posiada masywną klamrę ze znakiem fioletowej gwiazdy. Na samym płaszczu widać cztery gwiazdki na jego lewym rękawie, oraz sześć gwiazdek z tyłu kurtki. Dodatkowo nosi sporej wielkości naszyjnik, oraz czapkę. Poza tym nosi blond wąsy i brodę, oraz tatuaż fioletowej gwiazdy na ramieniu.[2]

Osobowość

Pomimo dużych rozmiarów i ogromnej silę Dice jest wolny umysłowo.

Jest bardzo lojalny wobec Tesoro na przykład gdy ochronił go przed wodą.

Fabuła

One Piece Film: Gold

Moce i Umiejętności

Mięśnie Dice'a pomagają mu w przenoszeniu gier hazardowych dla gości kasyna. Ponadto powiedział, że ma pewną specjalną umiejętność, którą jest ogromna wytrzymałość na ciosy .[2]

Bronie

Dice posługuje się dwoma czarno-fioletowymi kastetami wyglądem przypominającymi kostki do gry. Jeden z nich ma trzy fioletowe oczka, a drugi pięć.[2]

Ciekawostki

  • "Dice" z angielskiego oznacza kostkę do gry, co jest adekwatne do jego kastetów.

Przypisy

  1. One Piece Film: Gold - debiut Dice'a
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Weekly Shonen Jump 2016, wydanie 14

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki