Fandom

One Piece Wiki

Desire

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku HollowDonPablo.

Desire - jest członkinią Sojuszu Srebrnych Piratów, była przywódczyni Słodkich Piratów z East Blue, oraz przyjaciółką z dzieciństwa Bartolomeo. Jest postacią z Anime z fillerowego Aktu Silver Mine.

Wygląd

Desire jest kobietą o czerwonych włosach z fryzurą podobną kształtem do tej jaką nosi Bartolomeo. Nosi długi niebieski płaszcz, odpowiadający Japońskiemu światkowi ulicznemu z motywami oceanu na sobie. Pod spodem nosi tradycyjne Sarashi wraz z jasnoniebieskimi spodniami i klamrą w kształcie litery "S". Poza tym nosi czerwone buty na obcasie oraz nosi laskę.

Osobowość

Desire pragnie utrzymać zimny i zdystansowany charakter oraz skupiać się wyłącznie na robocie, niemniej odpowiednio przyciśnięta wydaje się być nieco speszona.

Podobnie do Bartolomeo, wierzy w nieomylną wiedzę i rady od Babci z rodzinnej wyspy.

Marzeniem Desire jest osiągnąć szczyt na ścieżce piractwa razem ze swoimi przyjaciółmi i jest wobec nich bardzo lojalna. Wścieka się, kiedy jej rzekomi przyjaciele oskarżają ją o zdradę i zmieniają swoje cele.

Relacje

Bartolomeo

Young Desire and Bartolomeo.png

Młoda Desire i Bartolomeo.

Desire i Bartolomeo byli przyjaciółmi z czasów dzieciństwa w swoim rodzinnym mieście. Jednakże ich drogi rozeszły się, gdy oboje wkroczyli na drogę piractwa. Nie zważając na łączącą ich przyjaźń Bartolomeo odmawia zdrady Luffy'ego, nawet jeżeli stanie się wrogiem Desire.

Bill

Po uratowaniu życia przez Billa, Desire obdarzyła go ogromnym szacunkiem i stara się mu służyć najlepiej jak potrafi będąc jednocześnie pod wrażeniem siły z jaką panuje nad załogą. Relacja z Billem była tak silna, że odrzucała oskarżenia innych o zdradę pod jego adresem. Niestety widząc, że to Bill rozkazał ją zabić w furii rzuca się do ataku na Aveyrona.

Fabuła

Moce i Umiejętności

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki