Fandom

One Piece Wiki

Den Den Mushi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Den Den Mushi- są to ślimaki, które są wykorzystywane do komunikacji lub pomocy wizualnych. Zwykle są podłączone poprzez muszle do telefonów lub faksów.

Opis

Typy

Spersonalizowane Den Den Mushi

0ZRxjhZ.jpg

Przykład spersonalizowanego ślimaka; Den Den Muchi Trafalgara Law posiadający jego charakterystyczny kapelusz oraz jego piracki znak.

Problem ze ślimakami Den Den Mushi polega na tym, że przeciętny ślimak służący do dzwonienia i odbierania wygląda tak samo jak setki innych i przy posiadaniu większej ilości można się pogubić z tym kto z jakiego ślimaka dzwoni. Aby ułatwić zadanie identyfikacji posłużono się personalizacją - dany ślimak Den Den Mushi zostaje "ubrany" w charakterystyczne cechy osoby która najczęściej z niego dzwoni, jak: charakterystyczny zarost,kapelusz, okulary czy namalowany znak szczególny organizacji na muszli bądź ślimaku.

Stały Den Den Mushi

Dziecko Den Den Mushi

Sanji Speaking Through Robin's Den Den Mushi.png

Dziecko Den Den Mushi.

Dziecko Den Den Mushi (子電伝虫 Ko Den-den Mushi) jest to mały ślimak mieszczący się w ludzkiej dłoni. Jest wykorzystywany do kontaktu z osobami z jednej grupy. Ma mały zasięg, więc nie może służyć do kontaktu między wyspami.

Czarny Den Den Mushi

Black Den Den Mushi.png

Czarny Den Den Mushi.

Czarny Den Den Mushi (黒電伝虫 Kuro Den-den Mushi) jest to ślimakofon najczęściej używany przez Marynarkę do przechwytywania rozmów Piratów i innych przestępców. Jest on zupełnie innym typem w porównaniu z resztą Den Den Mushi. Nie zmienia swojego rozmiaru i pozostaje w małej, przenośnej wielkości przez resztę swojego życia. Jest świetnym podsłuchem, lecz jego zdolność może zostać zablokowana przez Białego Den Den Mushi.

Złoty Den Den Mushi

Golden Den Den Mushi.png

Złoty Den Den Mushi.

Złoty Den Den Mushi to ślimak złotego koloru. W Marynarce mogą go nosić ze sobą tylko Admirałowie i Admirał floty (lub osoby mające od nich specjalne przyzwolenie), gdyż w tej organizacji służy do wezwania Buster Call.

Srebrny Den Den Mushi

Nadzorujące Den Den Mushi

Wizualny Den Den Mushi

Samobieżne Wizualne Den Den Mushi

Biały Den Den Mushi

Biały Den Den Mushi to rzadka odmiana ślimaka, która w świecie One Piece spełnia zadanie "maszyny szyfrującej". Podłączony do innego ślimaka uniemożliwia osobom niepożądanym podsłuchiwanie rozmowy między dwoma rozmawiającymi ludźmi. Monkey D. Dragon wykorzystał go w trakcie rozmowy z Emporio Ivankov, by uniknąć możliwości podsłuchu przez Światowy Rząd.

Ciekawostki

  • Skypiea jest jedynym miejscem w którym nie są używane bądź nieobecne. Jednak tubylcy używają Diali, pozostałości po skorupiakach z Białego-Białego Morza, aby się ze sobą komunikować.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki