Fandom

One Piece Wiki

Demoniczni Strażnicy

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Demoniczni Strażnicy to osoby posiadające moc nienazwanego diabelskiego owocu typu Zoan, którzy spędzają swoje życie w mieszanej formie, oraz poświęcają się obronie Impel Down. Nie pokazują swojego charakteru, oprócz traktowania wszystkich więźniów jak śmieci. Obecnie jest pięciu Demonicznych Strażników: Minotaurus, Minokoala, Minozebra, Minorhinoceros i Minochihuahua.

Wygląd

Każdy ze strażników po zjedzeniu Diabelskiego Owocu przyjmuje na stałe formę dwunożnej bestii. Cechą charakterystyczną dla każdej z bestii są cieknące nosy i duże usta, oraz noszenie ubrania tylko na dolnej połowie ciała. Wyjątkiem jest tu jednak nowy strażnik Minochihuahua, który nie ma dużych ust i nosi pełen strój typu Tangzhuang.

Osobowość

Mimo pozornie cichej osobowości i śmiesznego wyglądu, są nieobliczalni i bardzo brutalni, a ich jedynym celem jest ochrona Impel Down, pilnowanie i torturowanie więźniów. Mimo sporej siły fizycznej respektują pozycje swojej przywódczyni Sadi-chan.

Historia

Początkowo ich celem jest zatrzymanie grupy Luffiego, jednak nie jest to potrzebne po spotkaniu chłopaka z Magellanem. Podczas wybuchu buntu więźniów strażnicy zostają wysłani celem stłumienia rebelii i zatrzymania więźniów. Zostają jednak dwukrotnie pokonani przez grupę Luffiego, Crocodile'a i Jinbe'a.

Zdolności

Cała piątka zjadła dotychczas nienazwane Diabelskie Owoce typu Zoan. Ponieważ jest to "Rozbudzony Zoan" przemiana, w postać bestii jest nieodwracalna. W tej formie są bardzo silni i zdolni do szybkiej regeneracji przyjętych obrażeń.

Ponadto każda z bestii posługuje się własnym typem broni do walki wręcz: W przypadku Minotaurusa, Minozebry i Minorhinocerosa jest to żelazna kolczasta maczuga. Dla Minokoali są to kolczaste kastety, a Minochihuahua używa liny

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki