Fandom

One Piece Wiki

Delacuaji

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Delacuaji na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Delacuaji[2] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym.

Wygląd

Delacuaji jest dużym człowiekiem o nietypowej okrągłej budowie ciała, najczęściej ukrytej pod szatą z pomarszczonymi rękawami, która obejmuje większą część ciała, a nawet jego głowę, pozostawiając jedynie widoczną twarz i ręce. Ma okrągłą twarz i usta ciemnego koloru. Dodatkowo ma nieco podkrążone oczy krótką bródkę, oraz uzębienie podobne do tych Bluejama.

Jego strój składa się również z jasnoniebieskiego szalika podtrzymanego przez zapinkę z trzech połączonych klejnotów, oraz brązową kamizelkę i standardowy kapelusz piracki dopasowany do szaty z namalowaną Banderą Piracką. Jako broń wykorzystuje Szablę.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o jego osobowości poza tym, że wydaje się być lojalny wobec Białobrodego i postanawia zaryzykować własne życie by uratować Portgas D. Ace'a od egzekucji.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

W pewnym momencie w przeszłości Delacuaji staje się rozpoznawalnym piratem i sprzymierza się z Białobrodym. Widzimy go po raz pierwszy w towarzystwie swojej załogi, gdzie razem z flotą czterdziestu dwóch niesławnych załóg pirackich sprzymierzonych z Piratami Białobrodego atakują Marineford, aby przerwać ceremonię egzekucji Portgas D. Ace'a.

Akt po Wojnie

Delacuaji razem ze swoją załogą uczestniczy w ceremonii pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieokreślonym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Delacuaji'emu udaje się zdobyć pewną niesławną reputacje w Nowym Świecie, dodatkowo sprzymierzając się z załogą Piratów Białobrodego.

Bronie

Jego poziom biegłości w szermierce nie jest znany, jednak można przypuszczać, że jest dość wysoki.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 109, Dzień urodzin Delacuaji'ego
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Delacuaji'ego

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki